آخرین عناوین

سه شنبه 11 مهر 1396-16:39 کد خبر:46024

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

احتمال بارش برف در مناطق سردسیر مازندران

معاون هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا همچنان بارندگی در آسمان استان تداوم دارد و بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌ صورت برف و باران است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی اظهار داشت:با توجه به نقشه‌های هواشناسی امروز و فردا همچنان بارندگی در سطح آسمان مازندران تداوم دارد که در غرب استان از شدت بیشتری برخوردار است و ارتفاعات مازندران گاهاً ابری و مه‌آلود است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از عصر روز چهارشنبه تا پنج‌شنبه با تقویت سامانه بارشی مقدار بارش‌ها افزایش یافته و علاوه بر گسترش بارندگی همراه با وزش باد خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی مازندران به‌ صورت برف و باران خواهد بود.

اسدی به روند کاهشی دمای هوای مازندران اشاره کرد و افزود: تا صبح روز جمعه کاهش دما در سطح استان به‌ صورت محسوس خواهد بود و از روز جمعه به ‌تدریج حداکثر دما روند افزایشی پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی بامداد روز جمعه از آسمان استان خارج می‌شود، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از جمعه تا اوایل هفته آینده هوای استان به‌ صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با تأکید بر توجه کشاورزان به توصیه‌ها در بخش‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌ها احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های سطح استان وجود دارد.

این مسئول یادآور شد: ارتفاعات مازندران گاهاً مه‌آلوده بوده که رانندگی باید با احتیاط بیشتری همراه باشد و همچنین دریای مازندران به‌ صورت مواج بوده و برای فعالیت‌های دریایی توصیه نمی‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کشاورز
    سه شنبه 11 مهر 1396-21:29


    مدت زیادی است که کشاورزان عزیز ما منتظر نزول رحمت الهی است چرا که باعث سرسبزی و نشاط مزارع و برکت و پررونق شدن سفره‌ی زندگیشان می‌شود. با وجود خشکسالی تابستان از پیش گذرانده زمین‌ها نیازمند آبیاری زیادی هستند.با شکر نعمات الهی منتظر نزول باران در مناطق مرکزی و شرق مازندران هستیم