آخرین عناوین

سه شنبه 11 مهر 1396-23:28 کد خبر:46028

شهردار منطقه سه ساري خبر داد:

پيشرفت ۷۰ درصدي عمليات پروژه كانال پل گردن ساري

شهردار منطقه سه ساري با اشاره به پيشرفت ۷۰ درصدي احداث كانال هدايت آب هاي سطحي در پل گردن هدف اجراي آن را رفاه حال شهروندان اين منطقه دانست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، جابر ملكي شهردار منطقه سه ساري به احداث كانال هاي هدايت آبهاي سطحي اشاره كرده و اظهار داشت: در اين راستا كانال پل گردن با هدف هدايت آبهاي سطحي  اين منطقه و اتصال آن به لوله هاي كاروگيت حاشيه ريل و براي رفاه حال اهالي اين محله در حال انجام مي باشد .

وي طول اين پروژه را ۷۰۰ متر اعلام كرد و افزود: عمليات اين پروژه حدود ۷۰ درصد پيشرفت كاري داشته است .

شهردار منطقه سه ساري در ادامه  از پاكسازي و نظافت مدارس، مساجد و تكايا همزمان با سال تحصيلي جديد و ماه محرم خبر داد و گفت: شهرداري اين منطقه همه ساله همزمان با فرا رسيدن پاييز اقدام به پاكسازي و نظافت معابر و خيابان هاي منتهي به مدارس مي نمايد كه امسال به دليل همزماني با ماه عزاداري سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) اين طرح در تكايا و مساجد سطح منطقه و ناحيه نيز عملياتي گرديده است.

وي با اشاره به اينكه عمليات آسفالت از ابتداي كوي صادقيه تا كوي شهيد فهميده (فهميده ۶۱) به مساحت ۱۴۰۰متر مربع به اتمام رسيده است خاطر نشان كرد:عمليات بتن ريزي كانال ماهان ، تسطيح براي آسفالت خيابان اصلي بالامليك، آسفالت محوطه امام زاده محمد (ع) مهدشت و بتن ريزي ديواره كانال اتحاد چهار انجام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروی
    چهارشنبه 12 مهر 1396-12:31


    تقاضامندیم از مسئولین محترم تا قبل از شروع بارندگی‌های پاییزه کار احداث کانا‌ل های هدایت آب را به پایان برسانند. مشکلاتی که در زمان بارندگی در اطراف محل احداث کانال‌ها و حواشی آنها به وجود خواهد آمد حقیقتا معظی بزرگ برای شهروندان خواهد بود.