آخرین عناوین

چهارشنبه 12 مهر 1396-7:8 کد خبر:46029

رئیس آموزش و پرورش مازندران خبر داد :

تعطیلی مدارس رامسر به علت بارش شدید و آبگرفتگی معابر

رئیس آموزش و پرورش مازندران از تعطیلی کلیه مدارس شهر و روستایی رامسر به علت بارش شدید و آبگرفتگی معابر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل ازخبرنگار روزنامه امین،محمود رضا علیزاده صبح امروز در گفتگویی از تعطیلی کلیه مدارس شهر و روستاهای رامسر خبر داد.

وی افزود: شدت بارش شب در این شهرستان به گونه ای است که کلیه معابر مسدود و به ناچار مدارس تعطیل شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش مازندران، اظهار کرد:در پی بارش شدید باران و آب گرفتگی در معابر و سطح شهر و روستای شهرستان رامسر با هماهنگی بعمل آمده با فرمانداری شهرستان از سوی مدیر آموزش و پرورش این شهر کلیه مدارس در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم شهرستان رامسر اعم از شهر و روستاها امروز چهارشنبه ۱۲ مهرماه تعطیل است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمدی- قاسم خیل
    چهارشنبه 12 مهر 1396-12:43


    مازندران جزء مناطق معتدل به شمار آمده و همه ساله شاهد بارندگی‌های شدید در فصول سرد سال هستیم، با این وجود چرا تا به حال اقدام و عملی موثر در جهت جمع‌آوری آبهای سطحی، احداث کانال‌های هدایت آب، قطع درختان فرسوده (که با سقوطشان سبب قطعی برق می‌شوند)، تعمیر جاده‌ها و بازسازی کانال‌های آب انجام نشده و در مناطقی که در حال انجام هست روندی لاک پشتی در پیش گرفته‌اید؟؟؟

    • سولماز- قائم شهر
      چهارشنبه 12 مهر 1396-12:38


      بعد از هر بارندگی متاسفانه شاهد آبگرفتی معابر و جاده‌ها هستیم. تا کی باید مشکلات از این دست گریبانگیر مان باشد و منجر به تعطیلی مدارس، مغازه‌ها و ... مشکلات در تردد و کاهش امنیت ناشی از قطع برق و ... باشیم، با توجه به آگاهی از این مشکلات در هر سال چرا راه کاری اساسی در رابطه با این موضوع انجام نمیگیرد؟؟؟ چرا نوش دارو بعد مرگ سهراب؟؟؟