آخرین عناوین

دوشنبه 17 مهر 1396-10:46 کد خبر:46118

چالش جدید مردم شهر بابل:

چه کسی شهردار آینده بابل خواهد شد ؟/ اسامی

شورای شهر بابل در جلسه فوق العاده این هفته خود که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد ، در نهایت لیست نهایی کاندیدای احراز سمت شهردار بابل را تهیه و اعلام کرد .


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، شورای اسلامی شهر بابل در جلسه فوق العاده این هفته خود  که با حضور اکثریت اعضای  شورای  شهر برگزار شد، در نهایت  لیست نهایی کاندیدای احراز سمت شهردار بابل را تهیه و اعلام کرد.

براساس این گزارش، از بین نامزدهای پرتعداد، اعضای شورای اسلامی شهر بابل با اکثریت آراء این افراد را به عنوان گزینه های نهایی بررسی می کنند.

سیف الله علی نیا

رضا رحیمی

فرامرز ابوالحسنی

محسن کبود فیروزجایی

حجرخداداد

در این جلسه تصمیم گیری شد تا این 5 نفر ظرف مدت 1 هفته برنامه های خود را به این شورا  ارائه و در نهایت بتوانند  برنامه های خود را در صحن شورا و برای اعضای  شورا‌ تشریح نمایند..

لازم بذکر است :پس از رای گیری  صورت گرفته از سوی  اعضای  شورا ، در نهایت فرد منتخب (شهردار آینده بابل ) معرفی خواهد شد.

در میان گزینه های مطرح برای تصدی شهرداری بابل ، تنها یک گزینه سابقه شهرداری داشته است،رضا رحیمی در سوابق خود به عنوان شهردار قائم شهر فعالیت کرده است که از این منظر با دیگر گزینه ها متفاوت است.

از سویی دو گزینه نیز سابقه فعالیت شورایی دارند ،سیف الله علی نیا در دوره قبل عضو شورا بوده که به دلیل حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس دهم از عضویت در شورا استعفا داد و به نظر می رسد با توجه به انگیزه  نامزدی در انتخابات مجلس آینده و نگرانی از استمرار فعالیت انتخاباتی اش در شهرداری ، چندان مورد اقبال اعضای شورا واقع نگردد و بدون تردید نمایندگان مستقر نیز تمایلی برای شهردار شدن یک رقیب انتخاباتی نخواهند داشت.

به نظر می رسد فرامرز ابولحسنی نیز با توجه به رای بالایی که مردم بابل در دو دوره متوالی به وی دادند در نهایت عضویت در پارلمان شهری و پاسخ به اعتماد مردم را بر هر مسئولیتی ترجیح خواهد داد .

محسن کبود فیروزجایی و حجرخداداد نیز دیگر گزینه هایی هستند که راه دشواری را در مسیر جلب اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر بابل خواهند داشت و بعید به نظر می رسد اعضای کارازموده شورای پنجم تن به ریسک انتخاب این دو گزینه دهند.

به هر روی تا پایان هفته تکلیف شهرداری بابل مشخص می شود و بزرگترین شهر استان شهردار خود را خواهد شناخت .

از اعضای شورای اسلامی شهر انتظار می رود با بررسی کامل برنامه ها و سابقه فعالیت گزینه های مطرح ، به فردی رای دهند که بتواند شهر بابل را از وضعیت نابسامان کنونی رهایی بخشد و رضایت شهروندان را فراهم نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :