آخرین عناوین

دوشنبه 17 مهر 1396-21:58 کد خبر:46127

از سوی استاندار مازندران صورت گرفت:

صدور احکام 6 شهردار دیگر در مازندران

استاندار مازندران احکام شهرداران شهر‌های فریدونکنار، کتالم و سادات شهر، جویبار، شیرود ، بابلسر و رستمکلا را صادر کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از عبارت، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران آشنایی با انتظارات مردم، شناخت جایگاه و اهمیت مسئولیت و ضرورت جلب رضایتمندی مردم را از وظایف اصلی شهرداران دانست و گفت: فعالیت موثر شهرداری موجب امیدواری جامعه است و شهرداران و مجموعه شهرداری باید مسایل و مشکلات مردم را مشکلات خود به شمار آورند و در حل آن کوشا باشند و در مدیریت شهر با انگیزه عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها از مهم‌ترین عناصر حاکمیتی در شهر‌ها هستند و باید به فکر ارایه خدمات برتر به شهروندان باشند، افزود: توسعه فضای سبز شهری، توجه ویژه به مسایل فرهنگی و اجتماعی، تقویت نشاط و شادابی، مدیریت فاضلاب شهری، مدیریت علمی مبلمان شهری، توجه به ظرفیت گردشگری از مهم‌ترین ماموریت‌ها و وظایف شهرداران است.

استاندار مازندران گفت:مدیریت فضای شهر باید بنحوی باشد که به مبلمان و معماری شهری آسیبی وارد نشود و با آگاهی رسانی به مردم طوری قوانین رعایت شود که کسی مجبور به تخلف و پرداخت جریمه نشود.

ربیع فلاح با صدور احکام جداگانه‌ای حمید بخشی را به عنوان شهردار فریدونکنار، مجتبی رضوانی را به عنوان شهردار کتالم و سادات شهر، علی یاری سراجی را به عنوان شهردار جویبار، سید علی برهانی را به عنوان شهردار رستمکلا ، امیر جعفر قلی نژاد را به عنوان شهردار شیرود و سید مرتضی شفیعی را به عنوان شهردار بابلسر منصوب کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :