آخرین عناوین

يکشنبه 15 تير 1393-22:54 کد خبر:462

مدیر کل بنیاد شهید مازندران خبر داد:

برگزاری فعالیت های متنوع قرآنی ویژه خانواده های شهدا و جانبازان در 21شهرستان مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن برنامه ها و فعالیت های قرآنی ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مازندران در 21 شهرستان استان در حال برگزاری است.


به گزارش خزرخبر،عباسعلی رضایی اظهار داشت: در حال حاضر 44 هزار و 424 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان جزو مخاطبین قرآنی در دو بخش آموزش و مسابقات بشمار می روند.

وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در سال گذشته در زمینه فعالیت های قرآنی در بین استانها رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

رضایی با بیان اینکه تعداد فعالین قرآنی شاهد و ایثارگر استان 53 نفر می باشند، اظهارداشت: استان دارای 81 پیشتاز قرآنی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر در رشته های حفظ، مفاهیم ، تفسیر و قرائت می باشد.

وی بیان داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن برنامه ها و فعالیت های قرآنی ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مازندران در 21 شهرستان استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در همین ارتباط مسابقات کتابخوانی با موضوع ( احکام در خانه) با حضور خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و آزادگان به تعداد سه هزار و 600 نفر برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین گفت: محفل نورانی انس با قرآن با حضور جانبازان قطع نخاعی (70درصد) استان در مرکز توانبخشی امام علی (ع) ساری در این ماه با فضیلت برپا خواهد شد.

رضایی افزود: برگزاری مرحله هفتم مسابقه مفاهیم جزء هفته قرآن کریم، برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم مفاهیم، تفسیر ، روخوانی و تجوید و حفظ در 21 شهرستان تحت پوشش این اداره کل با ظرفیت دو هزار و 400 نفر و نیز حضور سراسری ایثارگران و فعالان قرآنی در مراسم لیالی قدر از فعالیتهای قرآنی ویژه جامعه هدف در ماه مبارک رمضان می باشد.

وی اظهار داشت:برگزاری مسابقات قرآن کریم اعم شهرستانی و استانی و انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات کشوری، تحقیق و پژوهش قرانی ، مسابقه تفسیر در ماه مبارک رمضان ، احکام، مسابقه پیامکی قرآنی، فلش کارت قرآنی و آموزش تخصصی تجوید ، طرح قرآن در خانه ، حفظ قرآن کریم ، روخوانی و روان خوانی و قرائت از برنانه های قرآنی ویژه جامعه استان در سالجاری بشمار می روند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :