آخرین عناوین

يکشنبه 23 مهر 1396-9:2 کد خبر:46234

فرماندار بابلسر هشدار داد:

محرومیت مجتمع هایی که به مردم خدمات نمی دهند

فرماندار بابلسر هشدار داد: مجتمع هایی که از ارائه خدمات به مردم بابلسر خودداری کنند از دریافت خدمات شهری محروم می شوند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، سید علی اسد عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان امام علی علیه السلام هادیشهر برگزار شد، با تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت امروز کشور ما مدیون تلاش و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی با بیان اینکه علی رغم مشکلاتی که در منطقه شاهد آن هستیم با تدبیر مقام معظم رهبری امروز امنیتی در کشور ما حاکم است که زبانزد همه مردم جهان است، گفت: علی رغم همه تهدیدات مراسم عزاداری آقا امام حسین بدون هیچ گونه مشکلی با صحت و سلامتی و اقتدار کامل شکل گرفت.

فرماندار بابلسر با اشاره به روز جهانی استاندارد تصریح کرد: از کالاهایی استفاده شود که مهر استاندارد داشته باشد.

اسد همچنین با اشاره به موضع گیری خصمانه دولت آمریکا و ترامپ اظهار کرد: دشمنان ما بدانند اقدامات اینچنینی نه تنها موجب اتحاد و همدلی مردم کشور ما می شود،  بلکه فصل نوینی از اتحاد همه مردم شریف ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا خواهد بود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به مجتمع های مختلف رفاهی و تفریحی شهرستان بابلسر عنوان کرد: متاسفانه علی رغم اینکه تمامی مجتمع های سطح شهرستان از مزایا و خدمات شهری استفاده می کنند اما مردم شهرستان از برخورداری از ظرفیت ها و پتانسیل برخی از این مجتمع ها بی بهره اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر تصریح کرد: مجتمع هایی که از ارائه خدمات به مردم شهرستان کوتاهی کنند از خدمات شهری محروم می شوند.

اسد همچنین به ایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان بابلسر اشاره کرد و افزود: این شرکت با کمک مسئولان و بازاریان شهرستان بابلسر تاسیس شد تا با استفاده از ظرفیت قانونی خود خدمات مفید و ارزنده ای در جهت توانمندسازی و توزیع منافع و منابع برای همه مردم شهرستان داشته باشد.

وی هدف از ایجاد این شرکت را رفع موانع و مشکلات حوزه عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان دانست و افزود: ایجاد این شرکت می تواند منبع درآمدی برای همه مردم شهرستان باشد.

اسد در پایان گفت:در حال حاضر پذیره نویسی و خرید سهام آغاز شد و مردم این شهرستان می توانند در خرید سهام اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :