آخرین عناوین

يکشنبه 23 مهر 1396-10:40 کد خبر:46237

رئیس اداره ارشاد بهشهراعلام کرد:

مسئولان نباید از شرق مازندران غافل شوند

رئیس اداره ارشاد بهشهر گفت: روز مازندران مختص به مکان خاصی نیست و مسئولان نباید از شرق استان غافل باشند، چرا که شرق مازندران از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی برخوردار است.


به گزارش خزرخبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر، مسعود فلاح در نخستین جلسه بزرگداشت روز فرهنگ عمومی و روز مازندران در بهشهر، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی اجرای این مراسم در بهشهر و سپردن کار به بدنه اصلی این حوزه یعنی انجمن‌های زیرپوشش فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی از ساختاربندی و سیاست‌گذاری مراسم بزرگداشت ١٤ آبان روز فرهنگ عمومی و روز مازندران خبر داد و گفت:هدف از این بزرگداشت آشنایی با آداب و رسوم، انتقال و ترویج این آداب به نسل‌های آینده و همچنین استفاده از ظرفیت‌های انجمن‌ها، هنرمندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر بیان کرد: در اینگونه مراسم‌ها باید از فعالان عرصه ترویج فرهنگ بومی تجلیل شود تا مراسم رنگ و بوی بومی و محلی بخود بگیرد.

این مسئول افزود:روز مازندران مختص به مکان خاصی نیست و مسئولان نباید از شرق استان غافل باشند چرا که شرق مازندران از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی برخوردار است.

فلاح ادامه داد:برای ترویج فرهنگ بومی در بین اقشار جامعه باید گفتمان‌سازی در این حوزه صورت گیرد و از نظرات صاحب نظران استفاده شود و این مهم نیازمند برگزاری جلسات بیشتری تا قبل از برگزاری این بزرگداشت است.

وی در پایان گفت: به مناسبت روز ١٤ آبان روز فرهنگ عمومی و روز مازندران برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دستور کار ما قرار دارد که مهم‌ترین آن در جلسات آینده اعلام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :