آخرین عناوین

دوشنبه 24 مهر 1396-8:45 کد خبر:46252

مدیرعامل توزیع نیروی برق مازندران خبر داد:

آماده ‌باش كامل توزیع نیروی برق مازندران برای طوفان احتمالی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از آماده ‌باش كامل این مجموعه برای طوفان احتمالی دوشنبه‌ شب در استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، قاسم شهابی در جلسه اضطراری مدیریت بحران این شرکت گفت: با توجه به شرایط جوی ناپایدار به کارکنان سخت‌کوش این شرکت و همه پیمانکاران و.... آماده‌باش کامل اعلام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر طوفان احتمالی از عصر دوشنبه تا بامداد سه‌شنبه هفته جاری تمامی کارکنان، پیمانکاران، اکیپ‌های عملیاتی، خودروها، انبارداران و همه معاونین و مدیران و نیروهای بهره‌برداری، فنی، پشتیبانی از بعدازظهر روز امروز دوشنبه به حالت آماده‌ باش کامل در می‌آیند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: معاونان و مدیران ستادی برای کمک به مدیریت امورهای شرق شرکت توزیع نیروی برق مازندران( آمل، بابل ، بابلسر و... ) تعیین و در آن امور مستقر می‌شوند و در این راستا ساز و کار پیشگیرانه و تمهیدات لازم نیز در این جلسه توصیه شد.

شهابی بر تعریف سناریوهای مختلف پدافندی و مدیریت بحران تاکید کرد و گفت:لزوم مدیریت لوازم و تجهیزات و به‌ویژه مدیریت هزینه‌ها و استفاده از تجربیات در بحران‌ها و حوادث گذشته را مهم دانست و باید با آمادگی کامل و برنامه‌ریزی شده و منسجم ظاهر شویم و با مدیریت صحیح و پشتکار قوی از این طوفان احتمالی گذر کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :