آخرین عناوین

دوشنبه 24 مهر 1396-14:31 کد خبر:46259

فرماندار بابلسر اعلام کرد:

ماندنی هستم/ نمی دانم چرا هنوز کشتی تفریحی به آب نیانداختیم

فرماندار بابلسر گفت:بخش خصوصی استقبال خوبی از سرمایه گذاری کرده اما اینکه چرا هنوز نتوانستیم یک کشتی گردشگری دریایی داشته باشیم را باید از مسئولانش بپرسید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از عبارت،علی اسد؛ فرماندار بابلسر در حاشیه مراسم روزجهانی عصای سفید در مجتمع میزبان این شهرستان با بیان اینکه هنوز رقم نهایی میزان سرمایه گذاری در بخش گردشگری در این شهرستان نهایی نشده است گفت: بخش خصوصی استقبال خوبی از سرمایه گذاری کرده اما هنوز جلساتش کامل نشده و منتظر تکمیل روند هستیم.

براساس این گزارش،فرماندار بابلسر درباره 4 ساله شدن وعده به آب انداختن کشتی تفریحی در دریای خزر، بابلسر را در این زمینه مستعد دانست اما اظهار داشت:نمی تواند نظری درباره زمان اجرای چنین طرحی ارائه کند.

وی افزود: اساسا درباره این مسئله به طور اخص با بابلسر صحبت نشده و ما هم جزو گزینه ها هستیم اما اینکه چرا هنوز نتوانستیم یک کشتی گردشگری دریایی داشته باشیم را باید از مسئولانش بپرسید، ولی فرمانداری حاضر است در صورت اخذ مجوزها با بخش خصوصی در این مورد به توافق برسد.

اسد در پایان در پاسخ به سوالی درباره احتمال ماندن یا رفتنش از فرمانداری بابلسر گفت: می مانم، اگر خدا بخواهد ماندنی هستم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :