آخرین عناوین

دوشنبه 24 مهر 1396-20:31 کد خبر:46271

رئیس شورای شهر ساری اعلام کرد:

حضور تمام مسئولین و کارکنان شهرداری و شورا در سطح شهر ساری با آمادگی کامل

رئیس شورای شهر ساری گفت:کلیه مسئولین و کارکنان شهرداری ساری در سطح شهر مستقر می باشند.


به گزارش خزرخبر، سید مسعود مدینه افزود: با توجه به هشدار ویژه سازمان هواشناسی و مدیریت بحران مازندران،اعضای شورای شهر ساری به همراه مهدی عبوری شهردار ساری و شهرداران مناطق 1و2و3 ساری و روسای تمامی سازمان ها با تمامی امکانات فنی، عمرانی، امدادی و ... به همراه کلیه نیروها و کارکنان شهرداری ها و سازمان ها با تمام تجهیزات خاص در سطح شهر، میادین، خیابان های اصلی ، کوچه های مشخص شده به صورت آماده باش کلی می باشند.

رئیس شورای شهر ساری با اعلام اینکه طی هماهنگی های به عمل آمده با نیروی انتظامی ساری،سپاه ساری، پلیس راهور و برخی دیگر از دستگاه های دست اندرکار، تمام این نیروها با آمادگی کامل و تمهیدات برنامه ریزی شده در سطح شهر و اطراف ساری به صورت فیزیکی حضور دارند اظهار داشت:شهر ساری آماده مقابله با هر حادثه طبیعی و طوفان بوده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

مدینه با اعلام اینکه شخصاً به همراه شهردار ساری و تک تک اعضای شورای شهر در ستاد بحران حضور فیزیکی داریم اعلام کرد: مردم ساری هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و در صورت لزوم همکاری های لازم را با عوامل شهرداری داشته باشند.

رییس شورای شهر ساری همچنین اعلام نمود که همشهریان عزیز ساروی در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند با شماره 125 آتش نشانی ساری تماس گرفته تا هماهنگی های لازم جهت کمک رسانی به عمل آید.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری که محور اصلی ستاد بحران شهرداری ساری می باشد از صبح امروز با بکارگیری تمامی پیمانکاران،کلیه واحد های زیر مجموعه،نیروی های فنی و عمرانی و با همکاری معاونت خدمات شهری ساری مقدمات لازم را جهت مقابله با این طوفان خطرناک آماده و مستقر نموده است.

سازمان عمران شهرداری ساری نیز با بیش از 35 خودرو اعم از کامیون،لودر،بیل مکانیکی و سایر تجهیزات و بیش از یک صد نفر نیرو در تمامی سطح شهر مستقر شده اند.

به گزارش خزرخبر، با توجه به هشدار ویژه سازمان هواشناسی و مدیریت بحران مازندران،مسئولین استان مازندران و به خصوص شهرستان ساری در آمادباش کامل بوده و خزرخبر نیز پا به پای مسئولین در حالت آماده باش در ستاد بحران حضور دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :