آخرین عناوین

دوشنبه 15 آبان 1396-14:7 کد خبر:46646

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

مسئولانی که اجازه حرکت به خودروی فرسوده می‌دهند باید پاسخگو باشند

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: در حوادث تنها رانندگان مقصر نیستند بلکه مسئولان و دستگاه‌هایی که اجازه حرکت به این خودروها را می‌دهند، باید پاسخگو باشند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حسین نیازآذری طی پیامی تلفات جاده‌ای را در کشور نگران‌کننده دانست و اظهار داشت: شنیدن اخبار حوادث برای جامعه عادی شده و نیاز است برای کاهش این امر اجماع ملی شود.

وی افزود: از دستگاه‌های مرتبط به ویژه وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور ناجا می‌خواهیم گزارش این حادثه را در نخستین جلسه کمیسیون عمران ارائه و به منظور کاهش این حوادث ناگوار بر اساس دستور معاون اول ریاست جمهور درباره تهیه نقشه ایمنی راه برنامه اجرایی ارائه کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش عوامل انسانی و نقص فنی خودرو در حوادث جاده‌ای خواستار اعمال مقررات سختگیرانه و نظارت شدیدتر برای کاهش تصادفات شد.

نیازآذری گفت:خسارات مادی و معنوی ناشی از حوادث جاده‌ای در کشور بسیار سنگین است و مردم نیز نسبت به عدم اجرای قوانین رانندگی بی‌توجه هستند.

وی با تاکید بر مسئولیت نظارتی و کنترلی دولت و دستگاه‌های مربوطه در اجرای قوانین و مقررات به جنبه‌های حقوقی حوادث مختلف، اظهار کرد:اگر مجریان و دستگاه‌های اجرایی در اعمال قانون کوتاهی داشته باشند آیا نباید تحت پیگیرد قرار بگیرند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: در حوادث تنها رانندگان مقصر نیستند بلکه مسئولان و دستگاه‌هایی که اجازه حرکت به این خودروها را می‌دهند باید پاسخگو باشند.

نیازآذری در پایان ابراز امیداری کرد با همراهی و مشارکت مردم و پیگیری جدی نهادهای مسئول، حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :