آخرین عناوین

يکشنبه 21 آبان 1396-8:43 کد خبر:46749

پس از گذشت 10 روز:

کارخانه اکریلتاب در بهشهر همچنان می‎سوزد

با گذشت 10 روز از وقوع آتش‎سوزی در کارخانه اکریلتاب بهشهر، انبارهای این واحد تولیدی که پر از مواد اولیه تولید نخ تریکو، کاموا و فرش بود، همچنان در آتش می‎سوزد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، دهم آبان‌ماه جاری بود که دو انبار 3 هزار و 800 متر مربعی کارخانه اکریلتاب بهشهر با 1800 تن مواد اولیه ویژه تولید نخ فرش، نخ تریکو و کاموا دچار آتش‎سوزی وسیعی شد.

خودروهای آتش‎نشانی از شهرهای همجوار بهشهر به کمک آمدند تا آتش را خاموش کنند، با وجود اینکه اطفای حریق صورت گرفت اما پس از دو هفته بقایای مواد اولیه کارخانه همچنان در آتش می‎سوزد.

مدیرعامل کارخانه اکریلتاب اظهار کرد: کارخانه همچنان تعطیل است زیرا تهیه مواد اولیه باید از کشور ترکیه صورت بگیرد و در حال حاضر شرایط مالی کارخانه و وضعیت فیزیکی آن برای فعالیت تولیدی مهیا نیست.

محمدجعفر جعفرزاده گفت: هنوز برآورد خسارت به شرکت اعلام نشده است، بازرسانی از استان و در سطح ملی از شرکت بازدید کردند، امیدواریم با توجه به اینکه شرکت بیمه است و 200 نفر در آن مشغول کار بوده‌اند، دولت بتواند به کمک بیاید و فعالیت کارخانه را زودتر آغاز کنیم.

وی درباره اینکه هنوز آتش در انبار خاموش نشده است، تصریح کرد: این شرایط از نظر آتش‎نشانی مشکل خاصی نیست و با توجه به حجم بالای مواد سوختنی و نوع آن، باید در شرایط باز قرار داشته باشد تا آتش به‌خودی خود خاموش شود.

براساس این گزارش، تصاویری که در متن خبر می‌بینید مربوط به ادامه آتش‎سوزی در انبار کارخانه اکریلتاب بهشهر در بعد از ظهر شنبه، 20 آبان‌ماه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :