آخرین عناوین

سه شنبه 17 تير 1393-15:2 کد خبر:476

سکوت اداری و خبری مسئولان میراث فرهنگی مازندران

سایت اطلاع رسانی میراث فرهنگی مازندران در خواب چند ماهه

سایت اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی مازندران چند ماهی است که هیچ گونه خبری را منتشر نکرده است.


به گزارش خزرخبر،با انتصاب دلاور بزرگ نیا تصور بر این بود که با توجه به سابقه کاری او و تجربه اش،شاهد تغییرات اساسی در نیروها و حوزه کاری این اداره پرکار و فعال باشیم.

اما پس از چندین ماه از انتصاب بزرگ نیا،نه تنها تغییراتی را شاهد نبوده ایم و کماکان این اداره با همان برنامه های قبل و فارغ از خلاقیت به فعالیت خود ادامه می دهد بلکه متاسفانه تنها مرجع خبری این اداره کل که همان سایت خبری این اداره می باشد چند ماهی است که هیچ گونه خبری را منتشر نکرده است.

عدم انتشار خبر و سکوت چند ماهه این سایت اداری و خبری چند سوال را به وجود می آورد که امیدواریم مسئولین این سازمان دلایل قانع کننده ای برای آنها داشته باشند.

1-   آیا روابط عمومی این سازمان متولی ندارد؟ و اگر دارد پس چرا از حداقل کار یعنی انتشار خبرهای این سازمان کوتاهی می کند؟

2-   معمولا افرادی که چندین سال در یک پست اداری فعال می باشند به مرور زمان خلاقیت و فعالیت روزهای نخست کاری خود را از دست داده و دیگر موردی جدید برای فعالیت مضاعف ندارند که ظاهرا در این سازمان این اتفاق افتاده است.

3-   از رییس این سازمان که هر روز در رسانه های استان دارای خبرهای خوب از عملکرد اداره متبوعش منتشر می شود بعید به نظر می رسد که چرا نسبت به سایت اطلاع رسانی اداره خود بی تفاوت می باشد.

4- موارد فوق فارغ از اشکالاتی است که سایت این اداره کل دارد که مسئولان مربوطه خود بر این اشکالات آگاهی دارند.

امیدواریم مسئولان سازمان میراث فرهنگی مازندران با اقدامی مناسب حداقل سایت خود رو به روز نمایند تا رسانه ها بتوانند تعاملات بیشتری با این اداره کل داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :