آخرین عناوین

يکشنبه 21 آبان 1396-16:27 کد خبر:47754

معاون آتش‌نشانی ساری خبر داد:

عمق آب‌گرفتگی در خیابان پیروزی ساری به ارتفاع 3 متر رسید/ ضرورت تخلیه ساکنان/تصاویر

معاون آتش‌نشانی ساری گفت: محوطه گودبرداری شده خیابان پیروزی شاهد آب‌گرفتگی به ارتفاع 3 متری هستیم که احتمال ریزش دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، اسماعیل حسین‌زاده اظهار داشت: در محوطه گودبرداری شده خیابان پیروزی شاهد آب‌گرفتگی  شدید هستیم که عمق آن به سه متر می‌رسد.

وی با بیان اینکه با توجه به احتمال ریزش، بهتر است ساکنان منطقه را تخلیه کنند، اضافه کرد: دومین بار است که شاهد این اتفاق هستیم که تذکرات لازم به پیمانکار پروژه داده شده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ادامه داد: به‌دلیل اینکه سمت دیگر این محوطه مدرسه است که مکان پرخطری بوده و کار ما را سخت‌تر کرده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط جوی قابل پیش‌بینی نیست باید هر چه سریع‌تر پیمانکار نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کرد.

وی با اشاره به انجام تذکرات لازم و بستن نوار خطر، اضافه کرد: حجم آب بسیار زیاد است که ستاد سیل شهرداری باید وارد عمل شوند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری یادآور شد: عوامل آتش‌نشانی،برق، شهرداری، انتظامی در محل حضور دارند.

حسین‌زاده درباره مشکل آب‌گرفتگی در منطقه دخانیات ساری، افزود: به‌دلیل از کار افتادن دو پمپ شاهد آب‌گرفتگی بودیم که بلافاصله نسبت به رفع مشکل اقدام شده است.

وی در مورد انسداد مسیر زیرگذر لسانی به  بلوار داراب، اظهار کرد: براثر باران شدید آب‌گرفتگی دو زیرگذر بلوار داراب موجب مسدود شدن این مسیر شد که با حضور مأموران آتش‌نشانی و شهرداری نسبت به رفع مشکل اقدام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :