آخرین عناوین

دوشنبه 22 آبان 1396-17:11 کد خبر:47766

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری اعلام کرد:

پل كابلي سردار شهيد رنجبر گامي در راستاي روان سازي ترافيك

معاون فني عمراني شهرداري ساري گفت: پل كابلي سردار شهيد رنجبر در انتهاي بلوار داراب ، كاهش بار ترافيكي مركز استان را در اين منطقه محقق خواهد نمود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، عباس رشيدي معاون فني عمراني شهرداري ساري احداث زيرگذرها و پل هاي روگذر در نقاط مختلف شهر را گام هاي موثر مديريت شهري در راستاي روان سازي ترافيك دانست و گفت: پل كابلي سردار شهيد رنجبر براي برقراري ارتباط آسان از بلوار داراب به اتوبان ساري–نكا و كريدور غرب به شرق و دسترسي آسان ساكنان منطقه به مركز شهر طراحي شده است.

وي افزود: كاهش حجم بار ترافيكي در مركز شهر، افزايش رونق اقتصادي و كاهش مصرف انرژي از ديگر اهداف شهرداري ساري براي كاهش ترافيك است كه با بهره‌برداري از پل كابلي بلوار داراب در اين منطقه از شهر محقق خواهد شد.

معاون فني عمراني شهرداري ساري به تملك زمينهاي اطراف پل كابلي شهيد رنجبر اشاره نموده و خاطر نشان كرد:عمليات احداث اين پل در فاز نهايي قرار دارد و تملك بخشي از زمين‌هاي اطراف آن باقي مانده است كه پس از پايان كامل پروژه انجام خواهد شد و جاده ۲۶ متري به طول ۲۰۶۵متر  پل كابلي را به پلهاي سردار شهيد نوري در منطقه زغالچال متصل خواهد كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :