آخرین عناوین

سه شنبه 17 تير 1393-15:48 کد خبر:479

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران خبر داد:

آغاز تولید آزمایشی فولاد در مازندران

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران از آغاز تولید آزمایشی فولاد در مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر، محمد محمدپور عمران در مراسم تجلیل از صنعت‌گران استان مازندران در سالن اتاق بازرگانی شهرستان ساری، اظهار داشت: بانک‌ها به دلیل مشکلاتی که خودشان با آن مواجه هستند نمی‌توانند به صنایع کمک کنند.

وی با اشاره به محدودیت‌های بانکی که در کشور وجود دارد، افزود: درآمدهای دولت ارزی است و امکان خرج ارز در کشور وجود ندارد و دولت برای خرج کردن ارز مجبور است که ارز را در اختیار واردکنندگان قرار دهد.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران خاطر نشان کرد: دولت برای رونق اقتصادی در کشور کارگروهی را برای رفع مشکل صنایع تشکیل داد و بسته حمایتی این کارگروه نیز به زودی در اختیار صنایع قرار می‌گیرد.

محمدپور عمران اضافه کرد: دولت نیز پیگیر تصویب لایحه حمایت از صنعت است و رئیس دولت نیز خواستار رفع مشکلات در حوزه صنایع کشور است و رویکرد دولت نیز حمایت همه جانبه از تولید است.

وی ادامه داد: رفع مشکل صنایع زمان‎بر است و دست‌اندرکاران سعه‎صدر داشته باشند.

این مسئول درباره رفع مشکلات صنایع در استان مازندران پیشنهاد تشکیل کارگروه رفع مشکل صنعت در استان مازندران را داد و گفت: با امکانات محدود که در استان مازندران وجود دارد نیاز است برخی از مشکلاتی که در استان در حوزه صنعت و معدن قابل رفع است مرتفع شود.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران از راه‌اندازی آزمایشی خط تولید فولاد در استان مازندران خبر داد و گفت: تولید این واحد تولیدی به زودی در مازندران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آغاز به کار فعالیت کارخانه سیمان در منطقه چهاردانگه ساری، گفت: پیگیری برای ایجاد کارخانه سیمان در غرب استان نیز در دستور کار قرار گرفت که این موضوع نیز در حال بررسی است.

محمدپور عمران به فعالیت کارخانه نساجی مازندران نیز اشاره کرد و گفت: این واحد تولید هم اکنون با 400 پرسنل مشغول فعالیت است و حقوق این  کارکنان نیز به موقع پرداخت شد.

وی اضافه کرد: برخی از مشکلات کارگران نساجی مازندران مربوط به گذشته است.

این مسئول درباره بسته شدن برخی از واحدهای صنعتی مازندران نیز بیان کرد: با ضابطین قوه قضائیه در استان نیز هماهنگی شد که در زمان پلمب واحدهای صنعتی مسئولان صنعت را در جریان قرار دهند.

این مسئول در ادامه از آغاز پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی در کشور نیز خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز بانک محور شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :