آخرین عناوین

يکشنبه 5 آذر 1396-11:5 کد خبر:47985

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد:

دادن لیست ادارات بدهکار موقوفات به مرجع قضائی مازندران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:برخی دستگاه‌ها از پرداخت موقوفات استنکاف می‌کنند،لیست این ادارات بدهکار به مرجع قضائی استان اهدا شد تا اقدامات لازم صورت گیرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، ابراهیم حیدری در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال که به میزبانی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام می‌کنند و با اوقاف تعامل دارند.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها در مازندران در پرداخت حق و حقوق موقوفات استنکاف می‌کنند، افزود: لیست ادارات بدهکار موقوفات به مرجع قضائی استان مازندران اهدا شد تا در این خصوص اقدامات بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه همه باید حافظ املاک اهل بیت باشیم، تصریح کرد: پرداخت نکردن حق و حقوق موقوفات موجب می‌شود تا نماز خواندن افراد در آن مکان دچار اشکال شود.

حیدری با بیان اینکه اوقاف آمادگی دارد با ادارات بدهکار موقوفات تعامل و بدهی‌ها را به‌صورت اقساط دریافت کند، گفت: تعامل اوقاف با ادارات به‌معنای عقب‌نشینی از حق و حقوق موقوفات نیست و با توجه به اینکه اوقاف وظیفه شرعی و قانونی نسبت به اداره موقوفات دارد در راستای احیای آنها مماشات نمی‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :