آخرین عناوین

سه شنبه 17 تير 1393-16:16 کد خبر:480

انتصاب جدید در دستگاه ورزش مازندران

عضو شورا شهر ساری معاون اداره کل ورزش جوانان مازندران می‌شود

سعید نجاریان عضو شورای اسلامی شهر ساری به عنوان معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران جایگزین هاشم جمشیدپناه می‌شود.


به گزارش خزرخبر، در پی حاشیه و بحث تغییر در مدیریت ورزش مازندران، از سوی احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان سعید نجاریان به عنوان معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران انتخاب شد.

این حکم در صورتی برای نجاریان صادر شد که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پس از فشارها و انتقادات اخیر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان به نوعی برای فرار از بحران و حفظ جایگاه به عنوان شخص اول ورزش استان است.

قرار بود که مراسم تودیع و معارفه معاونت جدید و قدیم ورزش و جوانان مازندران امروز در دفتر مدیرکل صورت گیرد که این مراسم در روز شنبه 21 تیر موکول شد.

این گزارش حاکی است که هاشم جمشیدپناه معاون سابق توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران که یک مدیر آموزش و پرورشی است، ریاست اداره ورزش و جوانان آمل و همچنین هیئت فوتبال آمل را در کارنامه خود دارد در سمت جدیدش به عنوان معاونت توسعه ورزش همگانی مازندران منصوب شد.

بر پایه این گزارش سعید نجاریان که مدیر ورزشی بوده و تخصص خوبی در ورزش دارد به عنوان مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری، عضو شورای اسلامی شهر ساری، معاونت پشتیبانی و مالی تجهیزات و مدارس استان فعالیت داشته که در ابلاغ جدید از سوی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به عنوان معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران نیز انتخاب شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :