آخرین عناوین

پنجشنبه 9 آذر 1396-18:19 کد خبر:48060

شهردار منطقه سه خبر داد:

اجراي فاز دوم پارك ملل نماد مديريت جهادي و توسعه متوازن

شهردار منطقه سه گفت: توسعه متوازن در تمامي مناطق يكي از دغدغه هاي تيم مديريت شهري است و امروز كه بزرگترين پروژه هاي اجرائي در سطح شهر در منطقه سه در حال اجرا است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه سه، صبح امروز همايش دوچرخه سواري همگاني به مناسبت گراميداشت هفته بسيج با همت شهرداري منطقه سه و حوزه مقاومت بسيج علي ابن ابي طالب(ع) برگزار شد.

بر اساس اين گزارش، ملكي، شهردار منطقه سه ضمن عرض خيرمقدم به مدعوين و شركت كنندگان در اين همايش، با عرض تبريك و تهنيت به مناسبت هفته بسيج به تشريح فعاليت هاي اين نهاد مردمي پرداخت و بيان كرد: بسيج نمادي از يك حركت اجتماعي بزرگ است كه امروزه در تمامي حوزه ها وجود اين نيروهاي مخلص و مردمي براي همگان قابل لمس مي باشد.

 

وي با اشاره به اينكه مديريت جهادي و بسيجي شهرداري ساري باعث وحدت بي نظيري در بين اين مجموعه با شهروندان گرديده است، افزود: اتفاقات و اقداماتي كه با مديريت عبوري شهردار ساري و حمايت اعضاء شوراي شهر، در كهن شهر ساري افتاده است موجب الگوبرداري شهرها و حتي استان هاي همجوار از عملكرد تيم مديريت شهري گرديده است.

شهردار منطقه سه، توسعه متوازن در تمامي مناطق را يكي از دغدغه هاي تيم مديريت شهري برشمرد و خاطرنشان كرد: شهرداري ساري در راستاي توسعه و آباداني و ارائه خدمات به هنگام به مناطقي كه كمتر توسعه يافته اند را در دستور كار خود قرار داد كه امروز شاهد اين هستيم كه بزرگترين پروژه هاي اجرائي در سطح شهر در منطقه سه در حال اجرا و پياده سازي است.

 

ملكي با بيان اين مطلب كه منطقه سه، به عنوان بزرگترين كارگاه فعاليت هاي عمراني و فني در سطح شهر تبديل شده و پروژه هاي متعددي پي در پي در حال اجرا مي باشد افزود: بهسازي ورودي جنوب شهر، بهسازي فاز اول و دوم كمربندي جنوبي، ايجاد باند كندرو، پياده رو سازي، احداث كانال هدايت آبهاي سطحي، جدول گذاري و نهضت آسفالت را از جمله پروژه هاي اين منطقه عنوان كرد.

وي با اشاره به اينكه اجراي اين پروژه ها باعث تحول عظيمي در ايجاد رفاه و نشاط شهروندان خواهد شد، افزود: فاز دوم پروژه پارك ملل در امتداد فاز نخست، به مساحت ۶/۵ كيلومتر كه در اين منطقه قرار دارد، به يكي از بزرگترين مناطق گردشگري و توريسم تبديل خواهد شد كه علاوه بر توسعه و آباداني منطقه باعث ايجاد اشتغال شهروندان نيز مي شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين نوذري، نماينده ولي فقزه در سپاه ساري، ضمن قدرداني از برگزاري اين همايش و تبريك هفته بسيج اظهار داشت: بسيج الگويي براي تمامي اقشار جامعه است و فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي توسط اين نيروهاي مخلص ستودني است.

 

در پايان همايش، از نفرات برتر مسابقات دوچرخه ساري، تجليل و به قيد قرعه به شركت كنندگان هديه اي به رسم ياد بود اهدا گرديد.

شايان ذكر است اين مراسم با حضور ملكي شهردار منطقه سه، يوسفي، عضو شوراي اسلامي شهر، خادم، فرمانده سپاه شهرستان ساري، نادري، فرمانده حوزه مقاومت بسيج علي ابن ابي طالب و حجت الاسلام والمسلمين نوذري نماينده ولي فقيه در سپاه ساري و نيز با حضور مسئولان و جمعي از شهروندان ساروي برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :