آخرین عناوین

پنجشنبه 16 آذر 1396-9:17 کد خبر:48177

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

پایان هفته‌ای بارانی و برفی در مازندران/ آب‌گرفتگی معابر و بالا آمدن رودخانه‌ها

معاون هواشناسی مازندران گفت: با توجه به شدت بارش‌ها از بعدازظهر پنج‌شنبه تا روز جمعه ، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه‌های استان دور از انتظار نخواهد بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی طی گفت‌وگویی اظهار داشت: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به کیاسر با 19 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

وی افزود: امروز با شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم از سمت غرب مازندران شاهد ابرناکی آسمان و بارندگی در آسمان استان باشیم که به‌تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این بارش‌ها تا روز جمعه در آسمان مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: با توجه به کاهش دما بارش در ارتفاعات استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

اسدی تصریح کرد: با توجه به اینکه شدت بارش‌ها از بعدازظهر پنج‌شنبه تا روز جمعه است، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه‌های استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به بارش برف لغزنده بودن، مه‌آلود بودن و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی استان پیش‌بینی نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اوایل هفته آینده جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و آسمان استان به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :