آخرین عناوین

چهارشنبه 18 تير 1393-12:43 کد خبر:483

با اعمال ماده 73 قانون شوراها و 53 قانون شهرداری‌ها

برکناری شهردار یکی از شهرهای مازندران صورت گرفت

شهردار محمودآباد بر اساس ماده 73 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها و ماده 53 قانون شهرداری‌ها با نظر اکثریت اعضای شورای شهر محمودآباد از سمت خود برکنار شد.

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر برکناری محسن رضایی شهردار محمودآباد را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

سید هادی علوی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با اعمال ماده 73 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور شهرداران و ماده 53 قانون شهرداری‌ها و با نظر به عدم پیگیری نامه‌ها و مصوبات پس از تذکر مکتوب به شهردار و قانع نشدن اعضای شورا از دفاعیات وی از تاریخ 17 تیرماه از کار برکنار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد همچنین از انتخاب سرپرست شهرداری خبر داد و افزود: تا انتخاب شهردار جدید محمدرضا شعبانی معاون کنونی شهرداری به عنوان سرپرست انتخاب شد.

علوی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن شهردار شهر ساحلی محمودآباد را انتخاب کرده و از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام می‌کنیم.

به گزارش فارس، محسن رضایی حدود هفت ماه شهردار محمودآباد بود اما نتوانست اعتماد اکثریت اعضای شورا را برای ادامه فعالیت جلب کند و با رأی پنج نفر از ترکیب هفت نفره شورا از سمت خود برکنار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :