آخرین عناوین

دوشنبه 27 آذر 1396-14:32 کد خبر:48368

دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

بازدید استاندار مازندران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان در حال احداث خاتم الانبیا بهشهر

استاندار مازندران و سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بیمارستان در حال احداث خاتم الانبیا بهشهر بازدید کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، صبح امروز محمد اسلامی استاندار مازندران و سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بیمارستان در حال احداث خاتم الانبیا بهشهر بازدید کردند.

عباس موسوی ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران این بیمارستان در زمین به مساحت ۲۶هزار متر مربع که توسط خیرین اهدا گردیده در چهار طبقه به متراژ ۱۵هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

سید عباس موسوی در حاشیه این بازدید اعلام نمود:مجری احداث بیمارستان وزارت مسکن و شهرسازی و به سفارش وزارت بهداشت است که این بیمارستان داراي ۲۲۰تخت مصوب مي باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: بیش از ۸۲درصد پیشرفت فیزیکی داردکه برای احداث بیمارستان ۱۷میليارد تومان بودجه مصوب شده است و  بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت مسکن و شهرسازي در تير ماه ۱۳۹۷ تحويل وزارت بهداشت شود.

وی ادامه داد:این بیمارستان دارای بخش های مختلف از جمله داخلی، جراحی زنان و زایمان ، کودکان، بخش های ویژه اي سي يو بزرگسالان ، اي سي يو کودکان، سي سي يو،LDr، آزمایشگاه رادیولوژی می باشد.

گفتنی است در این بازدید جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئولین شهرستانی حضور داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :