آخرین عناوین

يکشنبه 10 دی 1396-13:37 کد خبر:49591

باحضور استاندار مازندران برگزار شد:

برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان

سومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان صبح روز یکشنبه، به ریاست استاندار مازندران در استانداری برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان صبح روز یکشنبه در استانداری برگزار شد.

 براساس این گزارش، در این جلسه که به ریاست اسلامی استاندار مازندران تشکیل شد وی اظهار داشت:در موضوع سلامت و امنیت غذایی جامعه باید هدف گذاری شده و با توجه به شرايط فرهنگي و باورهاي اجتماعي مردم به بهترين صورت اجرا شود.

استاندار مازندران با تاکید برارائه خدمات و محصولات مطلوب به مردم اضافه کرد: نباید اجازه دهیم هر خدمت و کالایی به دست مردم برسد بلکه باید ضعف ها و تهدیدها راشناسایی و رفع کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سازمانهای متولی باید در تشویق تحرک ، پیاده روی خانوادگی و برنامه های مفرح برای عموم مردم برنامه ريزي کافي داشته باشند اظهار داشت: براي دستيابي به شاخص هاي سلامت بايد در راستاي کاهش بيکاري ،کاستن از نگرانيهاي مردم ،ايجاد اشتغال جوانان ، تمرکزبيشتر بر مناطق روستايي قدمهاي محکمتري برداريم.

اسلامی به نقش تعامل بین بخشی در پیشبرد برنامه ها و سیاستهای ملی و استانی به عنوان اصلی مهم یاد کرد.

گفتنی است جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با حضور مدیران کل مرتبط با حوزه سلامت استان و با دستور کار ارائه گزارش تدوین برنامه جامع سلامت استان ، ساماندهی مراکز صنفی تولید مواد غذایی ، ارائه و تصویب آیین نامه مرکز اسناد راهبردی سلامت استان  تشکیل شد.        

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :