آخرین عناوین

يکشنبه 10 دی 1396-16:26 کد خبر:49593

برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از دانشجویان برتر علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر دانشگاه های کلان منطقه یک

مراسم تجلیل و تقدیر از دانشجویان برتر علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر دانشگاه های کلان منطقه یک آمایش کشور در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مراسم تجلیل و تقدیر از دانشجویان برتر علمی و پژوهشی شاهد و ایثار گردانشگاه های کلان منطقه یک  آمایش کشور در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

در این مراسم سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ایثارگری کردن در برخی از حوزه ها همچون علم و دانش سخت است اما سختی و دشواري راه نبايد باعث توقف ايثار و جهاد  شود.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر دلیلی بر اینست که راه ایثارگری بسته نشده و تداوم دارد اضافه کرد:دانشجوياني که حايز رتبه هاي برتر علمي و پژوهشي شوند در واقع اقدامي ايثارگرانه انجام داده اند.

رییس دانشگاه  اضافه کرد: وظیفه دانشجویان وهمه ما در قبال ایثارگران ،جهادگران و رزمندگان آنست که همواره در حوزه علم و عمل نمونه و بهترین باشیم.

موسوی با مهم خواندن موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر  در حوزه علم و دانشگاه، بر لزوم بسترسازی مناسب و به کارگیری امکانات در حوزه های علمی برای دانشجويان شاهد و ايثارگر به عنوان کساني که ادامه دهنده  راه ايثارگران و شهدا هستند تاکيد کرد.

در ادامه عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران پیشقراولان نظام جمهوري اسلامي هستند اظهار داشت: در حال حاضر نيز يادگاران همان عزيزان بايددر حوزه علم و آموزش پيشرو باشند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، با تاکید بر اینکه عملکرد ، برخورد و رفتار دانشجویان شاهد و ایثارگر باید معرف آنها باشد گفت:اگر این دانشجويان گرهي از مردم بازکنند و خدمتي شايسته به مردم ارائه دهند اعتماد مردم را کسب خواهند  کرد و پايه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران را تقويت خواهند نمود .

گفتنی است در این مراسم از ۲۳ تن از دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی و پژوهشی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور تجلیل و تقدير شد.

دانشگاه های کلان منطقه یک آمایشی کشور شامل دانشگاههای علوم پزشکی گلستان ، شاهرود ،بابل ،گیلان، مازندران و سمنان می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :