آخرین عناوین

پنجشنبه 14 دی 1396-8:58 کد خبر:49636

بازدید معاون وزیر بهداشت از مراکز درمانی ساری و میاندورود

معاون بهداشت وزارت بهداشت از مراکز بهداشتی درمانی ساری و میاندورود بازدید کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور ارزیابی اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت مازندران  با حضور در شهرستان‌های ساری و میاندورود از مراکز بهداشتی این شهرستان‌ها بازدید کرد.

رئیسی با حضور در مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی تیپ یک سورک، مراکز خدمات جامع سلامت شهری دو و پنج شهر ساری و مرکز مشاوره ویژه زنان آسیب‌پذیر در شهرستان ساری بازدید کرد.

وی در این بازدید در جریان روند خدمت‌رسانی به مردم و کیفیت عرضه انواع خدمات این مراکز قرار گرفت.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدیدها ضمن بررسی وضعیت این مراکز، در خصوص خدمات ارائه شده توسط پرسنل شاغل با آنان نیز به گفت‌وگو پرداخت.

این مرکز دارای بخش‌های مختلف شامل خدمات جامع سلامت، پایگاه بهداشتی، آزمایشگاه، کلینیک تخصصی، مرکز آموزش تخصصی دستیاری پزشک خانواده و مرکز دیالیز است.

مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی تیپ یک سورک توسط مصطفی آشوری ساخته شده است و دارای 2 هزار و ۳۵۰ متر مربع زیربنا دارد که در حال توسعه است و روزانه بالغ بر ۴۰۰ نفر در این مرکز خدمات دریافت می‌کنند.

*بازدید از پایگاه پزشک خانواده شهری در ساری

در ادامه این سفر یک روزه، معاون بهداشت وزارت بهداشت و هیأت همراه از پایگاه پزشک خانواده شهری در ساری بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه اجرای برنامه پزشک خانواده و اقدامات انجام شده در این پایگاه قرار گرفتند.

علیرضا رئیسی با بیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت یکی از اولویت‌های دولت است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما گسترش پرونده الکترونیک و اتصال بخش خصوصی و آزمایشگاه به این بخش است.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده است که نظام ارجاع از طریق پرونده الکترونیک انجام شود که امیدواریم تا پایان این دولت به آن دست پیدا کنیم.

براساس این گزارش، در این بازدیدها سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اعرابی معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مسئولان ستادی و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران معاون بهداشتی وزارت بهداشت را همراهی می‌کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :