آخرین عناوین

شنبه 16 دی 1396-14:56 کد خبر:49664

در روستای کروا قائم‎شهر چه می‌گذرد؟

سلامت جامعه مهم‌تر است یا اعتراض و لابی‌گری برخی افراد؟

این روزها از روستای کروا شهرستان قائم‌شهر خبرهای ضد و نقیض زیادی در رسانه‌ها به گوش مردم و مسئولان می‌رسد که متاسفانه پاسخ قاطع و درستی شنیده نمی‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از قائم آنلاین، این روزها از روستای کروا شهرستان قائم‌شهر خبرهای ضد و نقیض زیادی در رسانه‌ها به گوش مردم و مسئولان می‌رسد که متاسفانه پاسخ قاطع و درستی شنیده نمی‌شود.

روزی اداره دامپزشکی شهرستان قائم‎شهر برای جمع‌آوری ماکیان در این روستا حضور پیدا می‌کنند و روزی مردم روستای کروا در جلوی دامپزشکی تجمع می‌کنند و با حضور نیروی انتظامی متفرق می‌شوند.

26 آذر ماه جلسه‌ای محرمانه و بدون حضور خبرنگاران در فرمانداری با موضوع شیوع آنفولانزای حاد پرندگان به ریاست فرماندار قائم‎شهر برگزار شد، بعد از آن دامپزشکی برای جمع‌آوری ماکیان در روستای کروا حضور پیدا می‌کند که با واکنش جدی اهالی این روستا روبه‌رو می‌شوند و نمی‌گذارند که پرندگان توسط دامپزشکی جمع‌آوری و معدوم شود.

در تاریخ 28 آذر نیز خبری مبنی بر تجمع اهالی کروا در مقابل اداره دامپزشکی در فضای مجازی پخش شد و هیچ مسئولی نسبت به این خبر واکنش نشان نداد.

وقتی خبرها کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، موضوع کمی نگران کننده می‌شود که چرا دامپزشکی بدنبال جمع‌آوری پرندگان است و جلسه محرمانه به ریاست فرمانداری برگزار می‌شود و مردم به اجرای قانون توسط دامپزشکی واکنش نشان می‌دهند.

اگر قانون به دامپزشکی اجازه جمع‌آوری ماکیان روستای کروا را داده، چگونه تاکنون این امر محقق نشده و این کار به تعویق افتاده است؟

آیا سلامت مردم شهر و کشور با لابی‌گری و یا اعتراض مردم این اهالی به خطر می‌افتد؟

امیدواریم که مسئولان شهرستان و استان بدنبال سلامت کل جامعه باشند و طبق قانون عمل کنند و به لابی‌گری و اعتراض برخی از اهالی توجه نکنند، چراکه سلامت جامعه مهم‎تر از هرچیز دیگری است و باید بصورت جدی به آن رسیدگی کنند.

با توجه به اهمیت موضوع بدنبال کشف حقیقت و روشنگری برای آحاد مردم جامعه بودیم، ولی متاسفانه پاسخ درستی از مسئولان مربوطه دریافت نکردیم و کسی برای روشنگری اذهان عمومی پاسخگو نبود.

مسئولان مربوطه! منتظر پاسخ قاطع و درست و همچنین عمل قاطعانه نسبت به قانون و احقاق حق آحاد مردم هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :