آخرین عناوین

پنجشنبه 12 بهمن 1396-11:32 کد خبر:50152

معاون فني عمراني شهرداري ساري اعلام کرد:

تامين اعتبار پروژه هاي عمراني در سال آينده

معاون عمراني شهرداري ساري با اشاره به همكاري 138 پيمانكار در زمينه اجراي پروژه هاي عمراني افزود: تامين اعتبار لازم براي اجراي پروژه ها در سال 97 پيش بيني شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، عباس رشیدی معاون فني عمراني شهرداري مركز استان ، در جلسه شورای اسلامی شهر ساری ، ضمن قدرداني از همراهي اعضاي اين شورا در اجراي پروژه هاي مختلف عمراني ، اظهار داشت: بيش از 450 پروژه مختلف در راستاي توسعه متوازن شهر و رفاه حال شهروندان در سطوح مختلف در حال اجراست.

رشيدي به همكاري 138 پيمانكار و 33 مشاور با تيم مديريت شهري در زمينه اجراي پروژه هاي عمراني اشاره نموده و افزود: تامين اعتبار لازم براي اجراي پروژه هاي عمراني در سال 97 پيش بيني شده است.

وي به احداث بوستان 10 هكتاري ويژه بانوان با امكانات مطلوب اشاره نموده و ادامه داد: فضای روباز و سرپوشیده ورزشی ، پيست دوچرخه سواری ، رستوارن  و پارکینگ ، مسير پياده روي از امكانات اين بوستان است.

معاون شهرداری ساری احداث خانه کارگری را از دغدغه های مهم شهرداری برای قشر کارگران عنوان كرد و تصریح نمود: خانه كارگري شهرداري ساري در دو منطقه احداث خواهد شد.

رشيدي احداث سر درب در ورودی شهر ساری را از پروژه های آتي شهرداري مركز استان دانست و ادامه داد و گفت: سردرب طراحی شده در محور قائم شهر به سمت ساری با معماری بومي اسلامي و با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی اجرايي خواهد شد.

وي به حفظ فضای سبز شهري در روند اجرايي پروژه هاي عمرانی اشاره كرده و اضافه كرد : ميدان كارگر و تعريض خيابان مازيار با حفظ و نگهداري درختان و فضاي سبز عملياتي گرديده است.

معاون فني عمراني شهرداري ساري خاطر نشان كرد:احداث زيرگذر هلال احمر،ساماندهي ورودي بلوار كشاورز و دوربرگردان از پروژه هاي عمراني مديريت شهري در زمينه روان سازي ترافيك خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :