آخرین عناوین

جمعه 20 بهمن 1396-15:49 کد خبر:50306

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس اعلام کرد:

بیمارستان رازی قائم‌شهر به نمادی از ضعف مدیران تبدیل شد/جوابیه

نماینده مردم قائم‌شهردر مجلس گفت:بیمارستان رازی قائم‌شهر تبدیل به نمادی از ضعف مدیران دستگاه‌ها شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدعلی ادیانی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انقلاب ما آنقدر شعشعه ایجاد کرد که دشمنان نتوانستند آن را خاموش کنند، اظهار کرد: ملت ایران در سایه لطف خداوندی و سکانداری امام(ره) هر ساله ایام‌الله‌ دهه فجر را جشن می‌گیرند.

وی افزود: ایمان به خدا، ایمان به هدف و ایمان به مردم توصیف خصلت امام از زبان شهید متفکر انقلاب شهید مطهری است و این سه ویژگی امام، انقلاب را حرکت داد و مردم را به میدان آورد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سه ویژگی قبل و بعد از انقلاب در مردم ایران تجلی پیدا کرد و آن ایمان به خدا و نصرت الهی، ایمان به انقلاب و اهداف آن و ایمان به امامت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

این مسئول با بیان اینکه عجین شدن این سه ویژگی فوق‌العاده است و دلایل متعدد دارد که چرا دشمن نتوانست با همه توطئه‌ها و طرح‌ها کاری از پیش ببرند، افزود: شاه بیت عدله بقای انقلاب، ایمان مردم به هوشمندی و مسائل راهبردی امام و رهبری است.

ادیانی افزود: با همه خوبی‌ها و ارزشمندی، مشکلات و چالش‌هایی هم وجود دارد که مربوط به مردم نیست و مربوط به برخی از مسئولان است چراکه مردم در هیچ کجا کم نگذاشتند.

وی تصریح کرد: بعضاً مدیران زاویه‌دار با نظام داریم و با وجود اینکه تعدادشان کم است ولی همان تعداد کم زیبنده کارنامه انقلاب نیست.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس آمار رسمی، ۶۲ دهم درصد از تحصیل کرده‌های دانشگاهی در استان بیکار هستند، اظهار کرد: ۳۶ دهم درصد از جوانان مشمول کار در مازندران هستند و آقایان باید عینک خود را در رابطه با ایجاد اشتغال عوض کنند.

این مسئول افزود: بر اساس تفکیک قوا، نمایندگان وظیفه قانون‌گذاری دارند و وظیفه اشتغال ندارند ولی چون منتخب مردم هستیم نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

ادیانی ادامه داد: به حکم رأی مردم و جایگاه حقوقی که نمایندگان در سطح ملی دارند باید برای تقویت زیرساخت‌های کشوری و استانی ظرفیت‌سازی و فرصت‌سازی کنند.

وی به حریم راه آهن قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: ۱۷ متر از دوطرف ریل باید آزاد شود و 10 متر آن فضای سبز و نرده و هفت متر دیگر آن آسفالت شود تا خیابان جدید برای مردم ایجاد شود و مجوز آن صادر شده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیمارستان رازی قائم‌شهر تبدیل به نمادی از ضعف مدیران دستگاه‌ها شده است و این بیمارستان مربوط به پنج استان است و به ظاهر متعلق به قائم‌شهر است.

ادیانی با بیان اینکه یکی از نکات جدی که در مازندران با آن روبرو هستیم مشکل کم‌آبی است، گفت: تأمین آب شرب پایدار برای شهر و روستا جز اولویت‌های اصلی است و فاز نخست انتقال آب‌رسانی از سد لفور به کل حوزه آب‌رسانی آغاز شده است.

*جوابیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

با سلام و احترام

 پیرو درج خبری با عنوان "بیمارستان رازی قائم‌شهر به نمادی از ضعف مدیران تبدیل شد"

به نقل از نماینده محترم مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس ، لطفا به منظور تنویر افکار عمومی نسبت به اطلاع رسانی و توضیحات مرتبط با خبر فوق اقدام نمایید.

پروژه ساخت بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر، یکی از پروژه های واگذار شده به وزارت مسکن و شهرسازی بوده و در دست ساخت است و به محض اتمام کار و تحویل پروژه از سوی مجری ساخت آن که وزارت مسکن و شهرسازی است ، وزارت بهداشت و درمان در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تجهیز و تامین نیروی انسانی آن اقدام خواهد نمود و انشاالله  با بهره برداری از این پروژه بزرگ بیمارستانی  مشکلات عمده درمانی مردم نیزکاهش خواهد یافت.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :