آخرین عناوین

جمعه 20 بهمن 1396-19:7 کد خبر:50307

دستهای خالی استاندار مازندران!!!

مازندران قربانی سوء مدیریت ها

متاسفانه مازندران قربانی سوء مدیریت شدید هست ،نمی دانیم چه جوری است که نساجی و صنایع تبدیلی در مازندران توجیه ندارد اما در مناطق کویری بسیار سودآفرین و توجیه پذیر است !؟؟؟


به گزارش خزرخبر، خدا رو شکر خیلی زود رسانه ها متوجه شدند دستهای استاندار دولت دوازدهم در مازندران خالی هست و حرفی برای گفتن ندارد !!! البته مثل استاندار قبلی !!!

متاسفانه مازندران قربانی سوء مدیریت و ناکارآمدی شدید هست و این در حالی هست که از رئیس جمهور گرفته تا معاون اول و وزرای او این روزها با حضور در استانهای یزد و کرمان و اصفهان و شیراز و مشهد و تبریز و حتی سمنان کارخانجات و طرح های مهم اقتصادی و تولیدی را افتتاح می کنند !!

آن وقت مازندران مظلوم شده مقصد سفرهای تفریحی و فرار از آلودگی هوا برای تهرانیها که نه تنها هیچ خاصیتی برای مازندران و مازندرانیها ندارند بلکه باعث ترافیک و شلوغی و گرانی کالا و هزار دردسر دیگر شده است !!!

نمی دانیم چه جوریه که نساجی و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و دامی  در مازندران توجیه ندارد !!!! اما در مناطق کویری بسیار سودآفرین و توجیه پذیر است !؟؟؟

امیدوارم نمایندگان مازندران تا دیر نشده و اعتماد مردم را از دست ندادند به فکر نجات مازندران از این وضع اسف بار و مدیریت فلج شده باشند که فردا دیر خواهد بود!!!

کوروش غفاری

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :