آخرین عناوین

شنبه 21 بهمن 1396-23:37 کد خبر:50316

بازديد معاون درمان وزارت بهداشت از پروژه بیمارستانی ۲۷۳ تخت خوابی در حال احداث رازی

معاون درمان وزارت بهداشت با حضور در مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر از پروژه بیمارستانی ۲۷۳ تخت خوابی در حال احداث رازی بازديد کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به شهرستان قائمشهر با حضور در مرکز آموزشی درمانی رازی این شهرستان از بخش جدید اورژانس و پروژه بیمارستانی ۲۷۳ تخت خوابی در حال احداث رازی بازديد کرد.

قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از اعضای هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشکي مازندران وي را همراهي مي کردند ابتدا با حضور در بخش جديد اورژانس بيمارستان رازي ضمن افتتاح اين بخش ، از نزديک روند توسعه آن را بررسي کرد و درجريان روند خدمت رساني به مردم و  درمان بيماران مراجعه کننده قرار گرفت.

قاسم جان بابایی همچنین در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر در پاسخ به زمان اتمام پروژه بیمارستان ۲۷۳ تخوابی جايگزيني در حال احداث رازي در قائمشهر با بيان اين مطلب که مجري ساخت اين پروژه وزارت مسکن و شهرسازي است ، اظهار کرد: به محض تحويل اين پروژه به وزارت بهداشت، در سريع ترين زمان ممکن  نسبت به تجهيز و تامين نيروي انساني آن اقدام خواهد شد.

گفتنی است، بخش جدید اورژانس مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر با ۲۰ تخت و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال احداث و تجهیز شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :