آخرین عناوین

شنبه 21 بهمن 1396-23:57 کد خبر:50317

معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد:

ساخت پروژه‌های که مسکن و شهرسازی متولی آن است از سرعت پایینی بهره‌مند است

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ساخت پروژه‌های که مسکن و شهرسازی متولی آن است سرعت پایینی دارد و در این زمینه نتوانست بیمارستان‌های استان مازندران را به موقع تحویل دهد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به مازندران از بخش جدید اورژانس و پروژه بیمارستان ۲۷۳ تختخوابی در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی رازی قائم‌شهر بازدید و بخش جدید اورژانس این بیمارستان را افتتاح کرد.

قاسم جان بابایی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش جدید اورژانس مرکز آموزشی درمانی رازی با ظرفیت ۲۰ تخت و هزینه ۴۰۰میلیون تومان احداث، تجهیز و راه‌اندازی شد، اظهار داشت: توسعه بخش اورژانس بیمارستان رازی یکی از معضلات این بیمارستان بود که با افتتاح بخش جدید این مشکل رفع شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ساخت پروژه‌های که مسکن و شهرسازی متولی آن است از سرعت پایینی بهره‌مند است و نتوانست بیمارستان‌های استان مازندران را به موقع تحویل دهد که بیمارستان رازی هم یکی از آنها است.

جان‌بابایی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه بیمارستان رازی در حدود ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: پروژه‌های وزارت بهداشت مثل ساخت اورژانس، کلینیک ویژه و مراکز ناباروری تا سال ۹۴ به دلیل خوب بودن منابع تغییر و تحول پیشرفت خوبی داشت و ۱۰ درصد هدفمندی یارانه‌ها و یک درصد ارزش افزوده به این بخش اختصاص داشت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته و امسال که غالب پروژه‌های عمرانی در طرح تغییر تحول از محل یک درصد ارزش افزوده است و منابع خوبی از این محل سهم وزارت بهداشت نشد و روند آن کند بود.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان گفت: در رابطه با بیمارستان رازی، سازمان برنامه و بودجه منابع را در اختیار راه و شهرسازی قرار داد و تا زمانی که تحویل ندهند ما نمی‌توانیم کاری کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :