آخرین عناوین

پنجشنبه 26 بهمن 1396-17:11 کد خبر:50386

رئیس پلیس راه مازندران هشدار داد:

احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان، گفت: لازم است رانندگان هنگام تردد از این محورها با احتیاط کامل تردد کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، علی‌رضا قدمی اظهار داشت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در مناطق بالادست عادی و روان و در مناطق پایین‌دست به‌ صورت پرحجم است.

وی ادامه داد: از لحاظ جوی جاده‌های مازندران خشک بوده و مشکلی از نظر جوی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی، افزود: لازم است رانندگان هنگام تردد از این محورها با احتیاط کامل تردد کنند.

این مسئول با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

قدمی یادآور شد: تردد انواع تریلی به جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا در محور سوادکوه ممنوع است‌.

وی با اشاره به اینکه در صورت حجم زیاد خودروها در محور کیاسر محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود، گفت: تردد انواع تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج به‌ صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی در پایان گفت: تردد تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع اعلام شده است‌.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :