آخرین عناوین

پنجشنبه 26 بهمن 1396-19:46 کد خبر:50388

با حکم مدیرکل بهزیستی مازندران انجام شد:

انتصاب نخستین زن به سمت ریاست یک اداره در شهرستان آمل

با حکم مدیرکل بهزیستی مازندران ،نخستین زن در سطح ادارات بهزیستی مازندران و همچنین اولین زن در سطح ادارات شهرستان آمل به سمت مدیریتی دست یافت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا، اسفندیاران با حکم مدیرکل بهزیستی مازندران به عنوان رئیس اداره بهزیستی آمل منصوب و مراسم معارفه وی روز پنجشنبه با حضور معاون مشارکت مردمی اداره کل بهزیستی استان در سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری ولی عصر آمل برگزار شد.

اسنفدریان پیش از این معاون اداره بهزیستی آمل بود.

هرچند در شهرستان آمل درحال حاضر صدیقه حق شناس در سمت مسئول سیاسی فرمانداری ، زهرا عباسی رئیس دانشکده فنی دخترانه توحید و محبوبه علیزاده  مدیرعامل فضای پارک ها و فضای سبز شهرداری مشغول به کار هستند ، اما انتصاب یک زن به عنوان رئیس اداره در این شهرستان تاکنون سابقه نداشته است .

معاون مشارکت مردمی اداره کل بهزیستی مازندران در مراسم معارفه با ابراز خرسندی از انتصاب نخستین زن به ریاست اداره در سطح شهرستان های این اداره کل ، گفت : باید از ظرفیت و توانایی زنان تحصیل کرده در پست های مدیریتی استان بیشتر استفاده شود.

سید حمیدرضا علوی افزود: استفاده از قدرت مدیریتی زنان توانمند باعث ایجاد تحولی نو در روند توسعه استان می شود و باید از توان و دانش زنان در راستای پیشرفت همه جانبه استان بهره گرفته شود.

وی، با بیان اینکه بروز منابع انسانی موجب دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده می شود ، ادامه داد: امروز منابع انسانی خوب مدیران لایق ادارات هستند که با نوآوری و جذب مشارکت مردمی به جامعه هدف دست می یابند.

علوی با اشاره به اینکه تعامل ریاست بهزیستی آمل موجب رضایتمندی مردم شد، گفت: اداره بهزیستی آمل نخستین اداره ای بود که به نیت 14 معصوم بیش از 14 سرویس جهیزیه عروس آماده و به زوجین تحویل داد.

براساس این گزارش ، در این مراسم از زحمات وحید حسین زاده رییس سابق اداره بهزیستی آمل قدردانی شد،حسین زاده به عنوان معاون اجتماعی به اداره کل بهزیستی مازندران نقل مکان کرد.

بیش از 6 هزار خانوار در شهرستان آمل زیرپوشش خدمات بهزیستی هستند، شهرستان آمل دارای حدود 405هزار نفر جمعیت است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :