آخرین عناوین

جمعه 27 بهمن 1396-19:48 کد خبر:50402

رييس هيئت مديره سمن خيريه همت عالي اعلام کرد:

ویزیت رایگان بیش از 300 نفر در رودپی جنوبی

رييس هيئت مديره سمن خيريه همت عالي گفت:این نهاد بيش از ۳۰۰ ويزيت تخصصی رايگان را برای مردم شریف بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری انجام داده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سمن خيريه همت عالي، عاليه زماني رييس هيئت مديره سمن خيريه همت عالي گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشي رایگان ، با همکاری شورای اسلامی بخش رودپی جنوبی و حضور ارزشمند پزشکان و پيراپزشكان عضو اين سمن ، چهل ودومین كاروان سلامت در تاریخ ۲۶ بهمن به بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری  اعزام شد و با استقرار در روستای فیروزکنده علیا بیش از ۳۰۰ ویزیت تخصصی (سطح دو) را به مراجعین محترم از روستاهای مختلف بخش ارائه نمود.

عاليه زماني گفت: شورای محترم اسلامی بخش رودپی جنوبی، شورای محترم اسلامی و دهیاران محترم روستاهای فیروزکنده علیا و سفلی و صفرآباد، ضمن پشتیبانی کامل و حضور مستمر و پرتلاش، داروی رایگان براي تمامي بیماران ويزيت شده در اين كاروان سلامت را تامین نمودند.

رييس هيئت مديره سمن خيريه همت عالي با اشاره به انجام بیش از ۳۰۰ ويزيت سطح دو براي  اهالي بخش ، ادامه داد:در اين كاروان ۱۴ گروه پزشكي و پيراپزشكي متشكل از متخصص قلب وعروق، متخصص داخلی، فوق تخصص خون وانکولوزی ، متخصص بیهوشی و مراقبتهای ویژه، متخصص اطفال ، متخصص جراحی عمومی ، متخصص زنان وزایمان ، متخصص ارتوپدی ، دندانپزشک، پزشک عمومی، روانشناس ، تغذیه، پرستار و ماما حضور داشتند.

وي ادامه داد: از بخش هاي مهم و جالب توجه اين كاروان سلامت ، ارائه برنامه آموزشی با موضوع پيشگيري از سرطان ، به مراجعين و اهالي منطقه بوده است.

عاليه زماني افزود: سنجش قند خون و ارزيابي و كنترل فشار خون از بخش هاي ديگر اين برنامه بود .

وي در پايان ضمن  تشكر از اعضاء و دست اندركاران سمن خيريه همت عالي و همکاری مسئولین ذیربط شهرستان ساری و بخش رودپی جنوبی و روستاهای فیروزکنده علیا و سفلی و صفرآباد، از زحمات مستمر و حضور ارزشمند شورای محترم بخش و روستاهای مذکور در اجرای منظم و مناسب برنامه و تامین دارو قدردانی نموده و گفت: هرگونه تلاش و همیاری برای جذب خدمت سلامت، نشان دهنده تعهد صادقانه شورا به مردم شریف منطقه در حفظ و مراقبت از سلامتی آنهاست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :