آخرین عناوین

شنبه 28 بهمن 1396-13:19 کد خبر:50414

دادستان شهرستان آمل خبر داد:

دستگیری 40 نفر در پارتی شبانه آمل

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری 40 مرد و زن در پارتی‌های شبانه در شهرستان آمل خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی روابط عمومی دادگستری استان مازندران، علی طالبی اظهار داشت: بنا به گزارش پلیس اطلاعات آمل در خصوص پارتی شبانه در جاده هراز آمل، ماموران با حکم قضایی به محل برگزاری جشن اعزام شدند و در عملیاتی منسجم و هماهنگ تعداد 40 نفر که اکثرا پسران و دختران جوان بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این افراد با فراخوان شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام  یکدیگر را برای این مراسم دعوت کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل در ادامه افزود: در این رابطه نیز مقادیری مشروبات الکلی از نوع دست‌ساز و مشروبات خارجی کشف و ضبط شد.

این مسئول بیان کرد: در حالی که این روزها فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مشتریان متفاوتی را در خود جای داده، پدیده‌های مختلفی از جمله دعوت در شبکه مجازی در حال فراگیر شدن هستند، یکی از این پدیده‌ها، شرکت در میهمانی‌های شبانه است، این پدیده که این بار سر از شهرستان آمل درآورده است، که در این خصوص دستگاه قضایی این شهرستان با چنین مواردی به جد برخورد قانونی خواهد کرد.

طالبی در این زمینه به خانواده هشدار داد و گفت: خانواده‌ها باید تسلط بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند تا در دام این گونه مراسم و افراد نیفتند، این گونه ارتباطات باید ریشه‌ای توسط خانواده رصد شود تا جوانانشان از این موارد دور بمانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :