آخرین عناوین

جمعه 4 اسفند 1396-13:29 کد خبر:50496

برگزاری آیین افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکي کشور

آیین افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سالن دانشگاه علوم پزشکي مازندران آغاز شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، آیین افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سالن دانشگاه علوم پزشکي مازندران آغاز شد.

براساس این گزارش،این مراسم که با حضور بهرامعلی قنبری قائم مقام اجرایی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، عباس عطوف مدیرکل دانشجویي وزارتخانه و دبير سومين دوره المپياد ورزش‌هاي همگاني دانشجويان پسر دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور، موسوي رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران، حق شناس معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه علوم پزشکي مازندران و جمعي از مديران و مسئولان برگزار شد.

 سيد عباس موسوي رييس دانشگاه علوم پزشكي مازندران در سخناني با بيان اينكه بايد به صورت جدي به فكر سلامت جسم و روان دانشجويان بود ، گفت: يكي از بهترين راه هاي دستيابي به اين هدف ورزش همگاني است.

وی با اظهار این مطلب که ورزش همگانی هزینه ی زیادی هم ندارد و می تواند به نشاط و شادابی دانشجویان و به تبع آن جامعه کمک بسياري نمايد ، بيان کرد: امروزه بيماري هاي غيرواگير مهمترين عامل مرگ و مير و ازکارافتادگي در جوامع محسوب مي شوند که با ورزش و از جمله ورزش همگاني مي توان ميزان آن را کاهش داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: در سایه ی شادابی و نشاط دانشجویان ، امر آموزش و پژوهش نیز توسط آنان شور و رونق بیشتری خواهد يافت.

قرائت سوگندنامه، حمل مشعل سومین دوره المپیاد توسط یکی از دانشجویان علوم پزشکی، رژه تیم‌های شرکت کننده در این دوره از المپیاد از جمله ديگر برنامه‌هاي مراسم افتتاحيه خواهد بود.

سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور طی روزهای ۳ تا ۷ اسفندماه در خزرآباد ساری با حضور ۸۰۱ دانشجو از  ۴۸ دانشگاه علوم پزشکي به همراه ۱۱۶ مربي و ۱۰۵ سرپرست به در قالب تيم‌هاي مختلف در ده رشته طناب کشي، طناب زني، فريزبي، داژبال، فوتبال روميزي،آمادگي جسماني، ليوان چيني، پله نوردي، روبيک ودارت برگزار مي‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :