آخرین عناوین

شنبه 5 اسفند 1396-13:34 کد خبر:50510

استاندار مازندران خبر داد:

روند جابه‌جایی فرمانداران در مازندران ادامه دارد

استاندار مازندران گفت: در حوزه فرمانداران نیز تغییراتی خواهیم داشت و چند فرماندار دیگر در سطح استان تغییر می‌کنند و جابجا می‌شوند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، محمد اسلامی در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت پدر شهیدان عبوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در تلاش هستیم تا با اخذ مجوز یک معاونت را تجزیه و تبدیل به دو معاونت کنیم و منتظر دریافت این مجوز هستیم و با این تغییرات، تغییرات دیگری در حوزه ستادی استانداری نخواهیم داشت.

وی افزود: در حوزه فرمانداران نیز تغییراتی خواهیم داشت و چند فرماندار دیگر در سطح استان تغییر می‌کنند و جابجا می‌شوند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه معاون امور عمرانی استانداری پیگیر جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ورود کشتی تفریحی کروز به دریای استان شده و قرار است با اجاره دهنده کشتی قرار داد منعقد کند، تصریح کرد: در صورت تحقق این قرارداد، کشتی تفریحی از 20 اسفندماه تا 20 فروردین ماه برای سفرهای تفریحی و دریایی فعالیت می‌کند.

اسلامی بیان کرد: در تلاش هستیم تا دو فروند کشتی تفریحی به استان بیاوریم این کشتی از بندر انزلی به نوشهر و سپس به امیرآباد سیر و مسافران را جابجا می‌کند.

وی تاکید کرد: در سفر رئیس مجلس به استان و دیدار با وی، بنده گزارشی از وضعیت استان و 12 برنامه محوری توسعه استان ارائه کرده که مورد توجه رئیس مجلس قرار گرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :