آخرین عناوین

شنبه 5 اسفند 1396-16:28 کد خبر:50514

معاون فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

یک کشته و 3 مصدوم در سانحه رانندگی در محمودآباد

معاون فرماندهی انتظامی مازندران از برخورد 2 دستگاه خودرو سواری در محمودآباد و فوت راننده یک دستگاه خودرو و مصدومیت 3 سرنشین این خودرو خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،علیرضا باقری گفت:در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع سانحه رانندگی محور اصلی "ملا کلا" رو به روی شهرک "خانه دریا" در شهرستان محمودآباد، ماموران پاسگاه انتظامی "بیشه کلا" سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ به رانندگی فردی به نام "الف- ر" با چهار سرنشین با یک دستگاه خودرو سواری تویوتا لکسوز سفید رنگ برخورد کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در این حادثه چهار سرنشین خودرو پراید به شدت مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول اظهار کرد: راننده خودرو سواری پراید به نام " االف - ر" پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

باقری گفت: علت تصادف با حضور کارشناسان پلیس راه بابلسر در دست بررسی است.

وی از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در بلوار خزر شهرستان ساری خبر داد و افزود: در این حادثه جوانی 26 ساله راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: برابر نظر کارشناسان پلیس راه  و راهور خواب آلودگی و خستگی، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از جمله علل واژگونی خودروها در حوادث رانندگی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :