آخرین عناوین

يکشنبه 13 اسفند 1396-18:17 کد خبر:50634

رئیس پلیس فتای مازندران خبر داد:

گردانندگان کانال‌ غیراخلاقی در مازندران دستگیر شدند

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: افرادی که با انتشار مطالب کذب و توهین‌آمیز در کانال‌های مجازی، موجب سلب‌آسایش و هتک‌حیثیت مردم می‌شدند، شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، حسن محمدنژاد اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی در یکی از کانال‌های مجازی رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های ایجاد کننده اصلی این کانال که متشکل از چندین کاربر بود شناسایی شد.

محمد نژاد گفت: با هماهنگی‌های قضایی متهم که یک زن بوده دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به بارگذاری عکس‌ها و تصاویری از زنان و دخترانی که سایر ادمین‌های این کانال با آنان در گروه‌های دیگر در ارتباط بوده اند پس از تائید وی اعتراف کرد.

وی بیان کرد: متهمه که تصاویر خصوصی زیادی از دختران و پسران را به همراه درج مطالب توهین‌آمیز و کذب در این کانال قرار داده‌ بود ، هدف خود را از این اقدام را سرگرمی خود عنوان کرد.

محمدنژاد گفت: پس از تحقیقات تکمیلی و تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتای مازندران بیان کرد: طبق ماده 16 قانون جرایم رایانه‌ای، مرتکبان این قبیل جرائم به عنوان یکی از مصادیق هتک حیثیت بوده و به حبس از 91 روز تا 2 سال یا جزای نقدی از 5 میلیون ریال تا 40 میلیون ریال یا هر 2 مجازات محکوم می‌شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :