آخرین عناوین

يکشنبه 13 اسفند 1396-18:54 کد خبر:50636

معاون فرماندهی یگان منابع طبیعی مازندران تأکید کرد:

ضرورت پرهیز از روشن کردن آتش در جنگل‌های مازندران

معاون عملیات فرماندهی یگان اداره کل منابع طبیعی گفت: امروز و فردا به‌ دلیل افزایش دما و وزش باد گرم ،افراد از روشن کردن آتش در جنگل‌های سطح مازندران پرهیز کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عبدالرحیم اسماعیلی اظهار داشت: امروز و فردا به‌ دلیل افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات لازم است افراد از روشن کردن آتش در جنگل‌های سطح مازندران پرهیز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه درختان شکسته و افتاده در سطح جنگل‌های استان داریم درصورت آتش‌سوزی با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد و مهار آن به سختی انجام می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی یگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری تصریح کرد: روزهای پایانی سال را در پیش داریم و مسافران بسیاری از اواخر اسفند و تعطیلات نوروزی وارد جنگل‌های استان می‌شوند که لازم است از رهاسازی زباله و روشن کردن آتش خودداری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشاهده شده برخی افراد با خودروهای خود وارد عرصه‌های جنگلی می‌شوند که با توجه به رویش درختان لازم است از این کار پرهیز کنند.

اسماعیلی در پایان گفت: تابستان سال گذشته به ‌دلیل کاهش بارش‌ها شاهد خشک شدن درختان بودیم که با آغاز بارش‌ها در پاییز جان دوباره گرفتند و برای تابستان امسال به شدت نگران هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :