آخرین عناوین

يکشنبه 13 اسفند 1396-22:0 کد خبر:50638

باز هم اعتراض به استاندار ضعیف مازندران !!

اعتراض شدید ائمه جمعه مازندران به استاندار/رضایت ائمه جمعه را جلب می کنم

ائمه جمعه مازندران اعتراض شدید خود را به استاندار مازندران برای انتصاب سرپرست معاون سیاسی و امنیتی اعلام داشته اند.


به گزارش خزرخبر،در پی انتصاب مجید حسین زادگان به سمت سرپرست معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ،اعتراض های زیادی از سوی ائمه جمعه و برخی از افراد سیاسی دیگر به استاندار شده است.

بر اساس این گزارش،ائمه جمعه مازندران در همایشی که چند روز قبل برگزار شد خواستار تجدید نظر استاندار مازندران در انتصاب سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری شده اند.

به گزارش خزرخبر،در این همایش که آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران هم حضور داشت ،پنج نفر از ائمه جمعه به نمایندگی از دیگر ائمه جمعه مازندران ضمن دیدار با استاندار مازندران خواستار لغو حکم سرپرستی حسین زادگان شده اند که بر اساس شنیده ها،استاندار مازندران هم ضمن اعلام اینکه حتما این موضوع را از مجراهای قانونی و وزارت کشور پیگیری می کند اظهار داشت:تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت ائمه جمعه بکار خواهم بست.

بر اساس این گزارش،ائمه جمعه بابلسر،آمل،بهشهر،محمود آباد و...به نمایندگی از دیگر ائمه جمعه مازندران با استاندار دیدار و در مورد تجدید نظر در مورد این انتصاب گفت و گو نموده اند.

گزارش های دریافتی حاکی از آن است که استاندار مازندران گزینه های دیگری به جز حسین زادگان را جهت پست معاونت سیاسی و اجتماعی در نظر دارد.

مجید حسین زادگان فرماندار ساری،با حفظ سمت به سرپرستی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران منصوب شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :