آخرین عناوین

دوشنبه 14 اسفند 1396-16:8 کد خبر:50657

پالس های مثبت در جهت عملگرایی:

حضور شهردار ساری در استانداری مازندران پس از پنج سال

شهردار ساری دیروز با حضور در استانداری مازندران در نشست شهرداران مازندران با استاندار به پنج سال جدایی از استانداری مازندران پایان داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، دیروز محمد اسلامی در استانداری مازندران میزبان شهرداران شهرهای مازندران بوده است،یکی از نکات قابل توجه این برنامه حضور مهدی عبوری شهردار ساری بوده است، مهدی عبوری در شرایطی در این نشست حضور پیدا کرد که مدت کمی از فوت حاج حاج حسن عبوری پدر شهیدان عبوری گذشته است.

حضور عبوری در استانداری و شرکت در برنامه دیدار شهرداران و استاندار از این حیث مورد توجه قرار گرفته که او غریب به پنج سال وارد استانداری نشده است و حتی در جلسات شورای اداری استان هم شرکت نمی کرد.

در آن زمان عده ای این موضوع را به مشکلات او با ربیع فلاح استاندار وقت گره می زدند اما این موضوع هیچ وقت تبدیل به یک جنجال رسانه ای نشد،اکنون او پس از پنج سال و در شرایطی که هنوز داغ پدر برایش داغ است دعوت استاندار را لبیک گفته تا مازندران با وجود محمد اسلامی و استفاده از ظرفیت های مهدی عبوری مسیر هموارتری را برای به توسعه رسیدن طی کند.

هیچ کس منکر قدرت لابی بسیار بالا و توانمندی مهدی عبوری نیست و این چیزی نیست که از چشمان تیزبین استانداری چون محمد اسلامی دور بماند.

یحتمل به کارگیری ظرفیت های عبوری در عرصه های مختلف کمک شایانی به پیشبرد اهداف توسعه ای استاندار خواهد کرد و عبوری هم در کنار محمد اسلامی برای تحقق برنامه های بزرگتری که در سر دارد می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :