آخرین عناوین

دوشنبه 14 اسفند 1396-16:21 کد خبر:50659

انتقاد مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه:

فقط 3 نفر در گلوگاه موفق به تسهیلات اشتغال شدند

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه گفت: تاکنون حدود 22 میلیارد تومان تسهیلات بهین‌یاب به گلوگاه تعلق گرفته که تا امروز فقط سه نفر دریافت کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،غلامرضا قنبری صبح امروز در جلسه کمیته اشتغال شهرستان گلوگاه اظهار کرد: تاکنون حدود 22 میلیارد تومان تسهیلات بهین‌یاب به گلوگاه تعلق گرفته که تا امروز فقط سه نفر دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان گلوگاه بیشتر دامداری‌ها به صورت سنتی هستند و باید در نظر داشت تسهیلات به دامداری‌های صنعتی تعلق می‌گیرد، افزود:از طرفی اگر دامداری‌های سنتی در مناطق کوهستانی مشغول به کارهستند ومی‌توانند از تسهیلات بهین‌یاب استفاده کنند.

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه بیان کرد: در حال حاضر 20 درصد پرونده‌های بهین‌یاب ارسال شده به استان به نتیجه رسیدند و 80 درصد باقی مانده در حال پیگیری و بررسی هستند.

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه با اشاره به کشت در اراضی کشاورزی، گفت: یک‌هزار و 700 هکتار از اراضی کشاورزی در سال جاری زیر کشت کلزا قرار گرفته است که برای این میزان کشت 12 تن بذر اصلاح شده به کشاورزان فروخته شده است.

وی در پایان افزود: در سال گذشته 818 هکتار میزان زیر کشت کلزا و مصرف هشت تن بذر اصلاح شده کشاورزان بوده است و میزان برداشت دانه‌های روغنی کلزا از هر هکتار یک‌هزار و 850 کیلوگرم تخمین‌زده شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :