آخرین عناوین

سه شنبه 15 اسفند 1396-0:33 کد خبر:50665

تغییر یک مدیر کل دیگر!

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران رفتنی شد/انتصاب خاص یک مدیر بازنشسته؟!

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران نیز رفتنی شد.


به گزارش خزرخبر،مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز رفتنی شد.

بر اساس این گزارش ،استان مازندران که از استان هایی لقب گرفته که سکوی پرتاب و جهش مدیران استانی به مرکز کشور شده است، اینبار نیز یکی از مدیران موفق و با اخلاق خود را به زودی از دست می دهد.

بر اساس شنیده ها،مذاکرات و توافق های اولیه جهت انتصاب بزرگ نیا، مدیر کل میراث فرهنگی مازندران به سمت مدیر کل میراث فرهنگی تهران و یا معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور انجام شده و به زودی این مدیر کل به تهران منتقل خواهد شد.

به گزارش خزرخبر،شنیده ها حکایت از انتصاب سیف الله فرزانه مدیر نه چندان موفق و بازنشسته با 37 سال سابقه کار به سمت مدیر کل میراث فرهنگی مازندران دارد.

آنچه قابل توجه می باشد این است که بر اساس چه قانونی این مدیر با 37 سال سابقه کار،ممکن است مجددا به سمت مدیر کل میراث فرهنگی مازندران منصوب شود؟

سوال اینجاست که آیا در کشور و استان مازندران مدیری جوان تر و با شاخصه هایی بهتر وجود ندارد که قرار شد فرزانه با 37 سال سابقه کار به این پست منصوب شود؟

سوال بعدی این است که استاندار پر ادعای مازندران که استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه را سرلوحه شاخصه های تغییر مدیریتی در استان قرار داده، بر اساس چه مصلحتی در مقابل این انتصاب سکوت نموده است.

سوال آخراینکه،با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز و فعالیت چند صد برابری ستاد تسهیلات سفر مازندران،آیا ضرورت تغییر این مدیر کل در این بحبوحه صحیح می باشد یا خیر؟

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :