آخرین عناوین

سه شنبه 15 اسفند 1396-11:13 کد خبر:50673

مدیربنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد:

منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد،موهبتی اقتصادی برای مازندران

مدیربنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: بندرامیرآباد موهبتی اقتصادی است و به عنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر و سومین بندر بزرگ کشور نقش مهمی در صادرات و واردات دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از خبرآنلاین٬ مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در جمع اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه علم و فناوری مازندران در شهرستان بهشهر، منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد را برای این شهرستان و استان مازندران موهبتی اقتصادی عنوان کرد و گفت: این بندر به عنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر و سومین بندر بزرگ کشور نقش مهمی را در صادرات و واردات استان ایفا می نماید.

رضوانی ضمن معرفی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد و بیان قابلیت ها و ظرفیت ها ، اظهار داشت یکی از برنامه های اصلی این بندر توسعه ترانزیت کالا و افزایش تنوع آن در حوزه دریای خزر می باشد.

وی به وجود تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری از قبیل جرثقیل های گنتری کرین، ریلی کرین، ریچ استاکر و ... در بندرامیرآباد اشاره و تأکید کرد جامعه دانشگاهی کشور به خصوص دانشگاه ها و همچنین پارک های علم و فناوری می توانند کمک شایانی را در به روزرسانی این تجهیزات به بنادر استان کنند.

مدیربندرامیرآباد با تأکید بر ارتقاء ارتباط صنعت و دانشگاه ، افزایش کد رشته های مربوط به امور دریایی و بندری در دانشگاههای استان را با توجه به ظرفیت های موجود در بنادر امیرآباد ، نوشهر و فریونکنار خواستار شد.

در پایان این نشست، رضوانی به پرسش های اساتید و دانشجویان حاضر در جلسه پاسخ داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :