آخرین عناوین

سه شنبه 15 اسفند 1396-11:38 کد خبر:50674

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد:

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز طی دو مرحله در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح ویژه نوروزی نظارت بر بازار خبر داد و گفت: طرح نظارتی نوروز در دو مرحله در مازندران اجرا می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی از آغاز طرح ویژه نوروزی نظارت بر بازار خبر داد و اظهار کرد: به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالای با کیفیت و استاندارد همچنین تعادل در بازار و تثبیت قیمت‌ها طرح نظارتی نوروز در دو مرحله در مازندران اجرا می‌شود.

وی افزود:با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و فرار رسیدن سال جدید و نظر به افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید برخی کالاها و خدمات همچنین انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی مسافران نوروزی، طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران آغاز شده است.

وی از تعزیرات حکومتی به عنوان یک عنصر پشتیبان قانونی نام برد و تصریح کرد: تعزیرات حکومتی همگام و همسو با سایر دستگاه‌های نظارتی و مجری طرح به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالای با کیفیت و استاندارد، تعادل و تثبیت قیمت‌ها در راستای اجرای بهینه طرح‌های نظارتی ایام نوروز اقدام به تشکیل دو شعبه برای رسیدگی به تخلفات صنفی و غیرصنفی در مرکز استان کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران با تاکید بر اینکه محدوده زمانی نظارتی طرح ایام نوروز در دو مرحله آغاز می‌شود، گفت: مرحله نخست طرح از 15 اسفندماه لغایت 29 اسفند ماه امسال و مرحله دوم طرح نظارتی نوروز از یکم فروردین تا 15 فروردین 1397 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در مرکز استان یک شعبه ثابت و یک شعبه سیار داریم، گفت: اولویت رسیدگی پرونده‌ها در طول طرح ایام نوروز آن دسته از کالاهایی است که در سبد خانوار اهمیت بیشتری دارند.

عباسی با اشاره به اینکه با خاطیان برخورد جدی صورت می‌گیرد، ابراز کرد: نظارت بر قیمت‌های میوه، تره بار، شیرینی، آجیل، خشکبار، فرآورده‌های لبنی،کیف و کفش، مواد پروتئینی، حمل ونقل، بازدید از نمایشگاه‌های فروش بهاره جایگاه های سوخت با جدیت و اهتمام بیشتری انجام خواهد گرفت.

وی با تصریح اینکه از سوی ستاد تنظیم بازار استان و ستاد خدمات اجرایی سفر نیز بازدید و نظارت در دستور کار قرار دارد، گفت: گشت‌های مشترک از اول اسفند قبل از اجرای طرح نظارتی نوروز در مرکز استان فعال شد این مهم در راستای اثرگذاری سریع و پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی قوت گرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :