آخرین عناوین

چهارشنبه 16 اسفند 1396-10:26 کد خبر:50694

شهردار نکا اعلام کرد:

کاشت 50 هزار اصله نهال در نکا تا پایان سالجاری/ درختکاری بلوار کمربندی نکا

شهردار نکا گفت: تا پایان سالجاری 50 هزار اصله نهال در نکا کاشته می شود و به همین میزان نیز در سال 97 در نقاط مختلف این شهر نهال کاری خواهیم داشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از آوای خزر، مهدی احمدی اظهار داشت: تفاهمنامه ای را با اداره راهداری نکا جهت درختکاری در دو طرف مسیر جامخانه تا چاله پل را برقرار کردیم و بلوار میانی این مسیر نیز در آینده درختکاری خواهد شد.

وی از شهروندان نکایی خواست تا در حفظ و نگهداری فضای سبز کمک کنند و این نوید را داد که اگر هر شهروندی به جای سبزه عید در سفره هفت سین، یک نهال پرورش دهد و پس از نوروز آن را تحویل شهرداری بدهد، مشمول تخفیف عوارض می شود.

شهردار نکا با اشاره به برگزاری برنامه روز درختکاری در مسکن مهر نکا گفت: این منطقه، در موارد بسیاری از خدمات شهری محروم بوده و به همین دلیل در سالجاری مراسم روز درختکاری را از همین مکان آغاز کردیم که فاز نخست آن اجرا شده و قطعا فاز بعدی را تا تکمیل پروژه ادامه می دهیم.

احمدی از آغاز پروژه مبلمان شهری در خیابان علمیه گفت و اینکه پس از این پروژه به خیابان نواب و راه آهن خواهند رفت و درختکاری، پیاده رو سازی و نورپردازی را انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: تا پایان سال 96، حداقل 50 هزار اصله نهال در شهر نکا کاشته می شود و در سال 97 نیز به همین تعداد، کاشت نهال خواهیم داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :