آخرین عناوین

پنجشنبه 16 فروردين 1397-9:46 کد خبر:52096

از سوی فرمانده علمیات آتش‌نشانی ساری مطرح شد:

جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی بزرگ انبار مواد غذایی در ساری / اعزام 10 خودرو و 60 آتش نشان

فرمانده علمیات آتش‌نشانی ساری گفت: برای مهار آتش‌سوزی بزرگ انبار مواد غذایی در ساری 10 خودروی آتش‌نشان و 60 آتش‌نشان به‌ کار گیری شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،اسماعیل حسین‌زاده در ارتباط با حادثه آتش‌سوزی در فروشگاه بزرگ در شهر ساری، اظهار داشت: نیروهای آتش‌نشانی در ساعت چهار صبح امروز در جریان آتش‌سوزی در انبار بزرگ فروشگاه مواد غذایی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه برای اطفا حریق که بسیار گسترده هم بوده است، 10 دستگاه خودرو آتش‌نشانی اعزام کردیم، افزود: بیش از 60 نفر از نیروهای این مجموعه برای خاموش کردن این آتش سوزی درگیر شدند.

فرمانده عملیات آتش‌نشانی ساری با اعلام اینکه عملیات اطفا حریق بیش از چهار ساعت زمان برد، گفت: نیروهای آتش‌نشانی توسط مردم در جریان این حادثه قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه زمان شروع آتش تا زمان اعلام به مجموعه آتش‌نشانی به نظر می‌رسد که حدود چند ساعت زمان برده است، گفت: کل مجموعه به دلیل شدت حریق به صورت کامل سوخت.

حسین‌زاده خاطر نشان کرد: شدت حادثه به قدری بود که سقف ایرانیتی دچار ترکیدگی شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا آتش به ساختمان‌های اطراف هم سرایت کرده است، گفت: شیشه‌های آپارتمان سه طبقه‌ای که در نزدیکی این مجموعه قرار داشت دچار شکستگی شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :