آخرین عناوین

شنبه 18 فروردين 1397-16:51 کد خبر:52137

بزم خونین سه دوست در اعماق جنگل های سوادکوه

پسر جوانی که در جریان درگیری ،دوستش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در حال فرار در محاصره پلیس گشت قرار گرفت و دستگیر شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایران آنلاین، پسر جوانی که در جریان درگیری ،دوستش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در حال فرار در محاصره پلیس گشت قرار گرفت و دستگیر شد.

براساس این گزارش،عصر چهارشنبه 15 فروردین مأموران گشت پلیس سوادکوه شمالی به‌ حرکات پسر جوانی که در میان درختان جنگل هراسان می‌دوید مشکوک شده و او را بازداشت کردند، پسر جوان که بشدت ترسیده بود در ابتدا سعی کرد خود را خونسرد نشان دهد اما در ادامه پرده از راز یک جنایت برداشت.

متهم به مأموران گفت: به همراه دو نفر از دوستانم برای تفریح به عمق منطقه جنگلی سوادکوه رفته بودیم که در آنجا بر سر موضوعی با «مسعود» دوستم که 26 سال دارد درگیری لفظی پیدا کردیم و من در اوج عصبانیت با چاقو ضربه‌ای به پهلوی او وارد کرده و متواری شدم.

شهرام دمساز، فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: متهم در زمان درستگیری بشدت ترسیده بود و هنگام فرار با یک خودرو نیسان هم تصادف کرده و لباسش خاک آلود بود.

مأموران با اعتراف متهم بلافاصله به محل درگیری رفتند که مشخص شد مردم قبل از رسیدن مأموران، جوان مجروح را به بیمارستان انتقال داده بودند، اما با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد مصدوم به‌ دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

دوست دیگر متهم نیز که پس از وقوع این جنایت متواری شده بود در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد،پرونده این جنایت با اعتراف صریح متهم به قتل تشکیل شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :